צרכנות רפואית - מדור מס' 1

(0)
לדרג

מה חדש? עדשות לעיניים, מסטיקים בריאים במיוחד, לידה פעילה ותרופות ללא מרשם

מאת: מערכת zap doctors
רואים עין בעין

שוב אתה בוהה בצג המחשב, מסיר את המשקפיים ועוצם את העינים, זה כואב עד שהדמעות מציפות את העין היבשה, ואם יש לך עדשות, זה כואב עוד יותר..

ג'ונסון אנד ג'ונסון, יצרנית עדשות המגע המובילה בעולם, משיקה בימים אלה בישראל מותג חדש האמור להוות פריצת דרך טכנולוגית בתחום עדשות המגע: טכנולוגיית ההידרקליר הינה פטנט בלעדי, המשלבת מרכיב עשיר בלחות, עם חומר המאפשר לעין לנשום ,עם עבירות חמצן פי 3 הודות לתכולת הנוזלים המובנית בעדשה. תודות לכך העדשות מאפשרות נוחות מקסימלית לאורך שעות ארוכות של היום, מבוקר עד לילה, מאחר ומחקרים הראו שמה שמשחק תפקיד משמעותי אצל הצרכנים הוא נוחות העדשה, הושם דגש על הנוחות.

עדשת ההידרקליר אף זכתה במדליית הזהב, כמוצר החדשני של 2004 בתחרות היוקרתית Silmo Dor , שהתקיימה בצרפת.

מחיר לצרכן: 250 ש"ח למארז של 6 עדשות (לשימוש דו שבועי , או זוג עדשות להחלפה כל שבועיים), ו- 1400 ש"ח ל-8 קופסאות לשנה. המחיר תלוי בתוכנית הרכישה ובתדירות ההחלפה שקבע האופטומטריסט.


בריאות - הדור הבא...

כשהילדה שלי מבקשת ממתק, היא כבר למדה לבקש "דובי בריא" (סוכריות ויטמינים בצורת דובוני גומי..) האם מגיע הלהיט החדש בתחום?
"מולטי גם" הוא גומי לעיסה חדש, בטעמים תות וענבים, המכיל ויטמינים ומינרלים. צורתו כקפסולה ובה כדוריות ויטמינים ומינרלים החיוניים לבריאותם הכללית של ילדים.

המסטיק הינו המצאה ישראלית, המוצאת דרך לשמור על איכות הויטמינים בצורתם הטבעית, ללא חימום, המסה, או פגיעה באיכותם. טכנולוגיה זו היא שמאפשרת לראות את הויטמינים והמינרלים בצבעם וצורתם הטבעית, ואף לטעום ולחוש אותם, במקום סוכר המזיק לשיניים נעשית ההמתקה בסוכרלוז, הנחשב לתחליף סוכר איכותי ומועדף. הגומי ממנו עשוי המסטיק הינו באיכות גבוהה והמוצר אינו מכיל צבעי מאכל לא טבעיים.

מחיר: 1.99 שקל ליחידה בודדת. 59.90 שקלים לאריזה משפחתית.
להשיג בסופר פארם, בניו פארם, בבתי המרקחת ובתי טבע נבחרים.

רק לזכור שמסטיק לא מומלץ לילדים מתחת לגיל ארבע, העלולים לשאוף אותו לקנה הנשימה ולהחנק.

מסמרים ותרופות

כמה פעמים נתקעתם בלי אקמול, בלי קונודומים או בלי אביזרים לבית ול"בית המרקחת" הביתי? חברת "טלפארם" נכנסת לתחום רשתות עשה זאת בעצמך וחתמה בימים אלה הסכם ראשון עם רשת "הום סנטר" למכירת תרופות ללא מרשם בסניפי הרשת.
בשלב הראשון תציב החברה מעמדים למכירת תרופות ללא מרשם בחלק מסניפי הרשת ובהמשך התהליך תציב מעמדים בכל סניפי הרשת הפרוסים ברחבי הארץ.

כמו כן ברשת "הום סנטר" יועמדו לרשות הציבור מגוון של מכשור רפואי בינהם מכשירים למדידת לחץ דם, משקל דיגיטאלי ומוצרים נוספים המתאמים להרגלי הקנייה של המבקרים ברשתות עשה זאת בעצמך ומאפייני הצריכה שלהם, עכשיו תוכלו לרכוש ברגים ולוודא מה המשקל שלכם בעת ובעונה אחת.. ותוכלו להבין האם לחץ הדם שלכם גבוה - או שמא שמתם עין על משור חשמלי נחשק במיוחד..
הסכם זה בא בהמשך למגמה של חברת "טלפארם" להשתלב בשיווק ומכירת תרופות ללא מרשם ברשתות השיווק השונות ע"י התאמת מגוון נכון שנותן תרומה למכירה ולרווח של הקמעונאים.

ללדת עם, להרגיש בלי

מרכז הלידה הטבעית, שיתוף פעולה בין רשת מרכזי "דיאדה", בית מלידה להורים ולילדים, למרכז הרפואי לניאדו, הוקם בעקבות דרישה הולכת וגוברת של נשים ללדת לידה טבעית מלאה בהשגחה רפואית מקצועית, ונובעת מהרצון של כל אישה ללדת תוך כבוד לה ולגופה והימנעות מהתערבויות מיותרות.

הפחד שלי מפני לידה בבית תמיד היה החשש שמא משהו יסתבך, מכל שאר הבחינות תמיד חשבתי שיש יתרון ניכר לביתיות, במגרש שלנו, בבית שלנו הכל יותר רגוע, יותר שלו, הסיכויים לסיבוך הנובע מלחץ הממסד נמוכים יותר, האווירה הרגועה יכולה רק לתרום ללידה, מצד שני, אני רוצה לדעת שחדר ניתוח מצוייד נמצא קרובה אלי, גם אם לעולם לא אשתמש בו.
במרכז החדש (בניגוד למרכזים הקיימים) בדיקת התאמה נתוניה הרפואיים של כל אישה בהריון מעוניינת בלידה טבעית, נבדקים במהלך ההיריון ולפני הלידה בבדיקת התאמה ללידה טבעית, נשים אחרי ניתוח קיסרי לא נדחות על הסף, אלא נבדקת האופציה ללידה טבעית באופן אישי.

"כחלק מתפישת העידן החדש, מתעצם היום הזרם של נשים שרוצות לחוות לידה אינטימית במטרה להעצים את החוויה ולחדד את תחושות הקרבה לתינוק", מסבירה מרגלית ממט, מיילדת בכירה ומנהלת מרכז הלידה הטבעית בלניאדו, "אסור לשכוח כי בעבר, עבור נשים בכל העולם, לידת בית היתה הדרך הטבעית והיחידה להביא תינוק לעולם. עם זאת, ובצדק, רבות מהנשים מעוניינות לעבור את החוויה בתחושת ביטחון מקסימאלית ובידיעה כי קיימת רשת ביטחון מקצועי זמינה".
התמקדות ביולדת ובצרכיה - תפיסת העולם של מרכז הלידה הטבעית החדש מתמקדת ביולדת ובצרכיה הפרטיים. היולדת יכולה להיות מוקפת באנשים משמעותיים עבורה. חדר משפחה עומד לרשות בני משפחתה ומלוויה. מתוך הכרה בחשיבות עיקרון הליווי הרציף, עומדת מיילדת מקצועית אישית, בעלת אוריינטציה מתאימה לשיטה הטבעית, המלווה את היולדת לכל אורך התהליך ועד ללידה. במקביל, המערכת הרפואית המקצועית של בית החולים נותנת כאמור גיבוי לתהליך. המרכז נפתח באופן רשמי במהלך חודש אפריל.

בואו לדבר על זה בפורומים
פורום תרופות ורוקחות
פורום הריון ולידה
פורום בעיות הרשתית



רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום