"ניתוח אנדוסקופי חדשני לפריצת דיסק הציל אותי"

(10)
לדרג

אריאלה פלדמן סבלה משתי פריצות דיסק צוואריות ועברה אצל ד"ר שלמה דוידוביץ, ניתוח אנדוסקופי בשיטה ייחודית המתאימה לרוב בעיות עמוד השדרה. צרכנות רפואית

רופא אורטופד ,מומחה לנוירוכירורגיה
09-7737709

אריאלה פלדמן סבלה משתי פריצות דיסק צוואריות, שהחלו באופן פתאומי, ללא כל הכנה והסבו לה כאב רב. במשך חצי שנה היא סבלה מכאבי תופת. היא כיתתה רגליה בין אורתופדים רבים, מרפאות כאב, קיבלה טיפולים עם משככי כאבים וזריקות אבל ללא הועיל. מחוסר ברירה החליטה אריאלה לעבור ניתוח בו יוצאו לה שני דיסקים ובמקומם ישימו שני קיבועים. הבעיה שהובטחו לה 50% הצלחה בלבד בניתוח וגם תקופת החלמה ממושכת מאוד. בשל חששותיה החליטה אריאלה להתייעץ עם הרב פירר, שהמליץ לה להתנתח אצל ד"ר שלמה דוידוביץ, שמנתח בשיטה אנדוסקופית ייחודית, ללא קיבוע.

ד"ר שלמה דוידוביץ, נוירוכירורג בכיר בבילינסון, התמחה בשיטה האנדוסקופית במשך 3 שנים בפיטסבורג בארה"ב וניתח עד היום למעלה מ-4,000 מטופלים. ד"ר דוידוביץ מנתח בשיטה אנדוסקופית ייחודית המאפשרת פתרון לרוב בעיות עמוד השדרה, כולל פריצות גדולות ולאורך כל עמוד השדרה, היצרות בתעלה ועוד.

אריאלה מספרת כי שעתיים אחרי הניתוח היא פשוט קמה וירדה לשתות קפה בבית קפה. לא היה לה אפילו תפר אחד והיא חזרה לתפקוד מלא תוך בזמן קצר ביותר. היא מסכמת: "אפשר להגיד שנולדתי מחדש ואני מאושרת. כולם צריכים לדעת שקיים ניתוח כזה. זה יכול לחסוך סבל רב".
לפרטים נוספים על פריצת דיסק

כתבה עם אריאלה פלדמן וד"ר שלמה דוידוביץ בתוכנית "ערב חדש"

  • קבע פגישה
  • שאל אותי
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום