הר"י לאוצר: שנו את התנהלותכם

(0)
לדרג

יו"ר הסתדרות הרופאים, ד"ר ליאוניד אידלמן, קורא למשרד האוצר לשנות את התנהלותו הפוגעת ברופאים. "אם זה לא ישתנה, ננקוט בכל האמצעים העומדים לרשותנו"

מאת: מערכת zap doctors

ד"ר ליאוניד אידלמן, יו"ר הסתדרות הרופאים (הר"י), קורא למשרד האוצר לשנות את ההתנהלות החד צדדית הפוגעת בעבודת הרופאים ובזכויותיהם. קריאתו של אילדמן באה על רקע תכנית הגזירות החדשה במשק, ופרסומים שונים לפיהם עבודת מנהלי בתי החולים תוגבל בזמן.

"בעת האחרונה אנו עדים לניסיונות חוזרים ונשנים של המעסיקים לפעול באופן חד צדדי, תוך הצהרה על שינויים עתידיים מרחיקי לכת אשר מתוכננים על ידי משרד האוצר, נציבות שירות המדינה ומשרד הבריאות", כותב אידלמן.
אידלמן מוסיף, "כל זאת בנוסף לידיעות המתפרסמות בדבר גזירות כלכליות העומדות לנחות על עובדי המגזר הציבורי ובכלל זה הרופאים, ידיעות שאינן עומדות בקנה אחד עם מכתבו של הממונה על השכר אלי מיום 17.2.2013 טרם כינונה של הממשלה, ממנו עולה כי הסכם הרופאים לא ייפגע".

"אנו מבקשים עמדתכם באשר לכל הנושאים המפורטים במכתבי זה לאלתר, ולא יאוחר מיום שני 29.4.2013. ככל שלא תשנו את ההתנהלות החד צדדית ותחזרו בכם מהכוונה לשינויים חד צדדיים בתנאי עבודת הרופאים המפורטים במכתבי זה, או שבכוונתכם להביא לשינוי או פגיעה בהסכם הרופאים - לא יהיה לנו מנוס מנקיטה בכל הצעדים העומדים לרשותנו לצורך שמירה על זכויות הרופאים".

בואו לדבר על זה בפורום זכויות רפואיות.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום