אב וילדיו נספו בשריפה ברחובות

(0)
לדרג

האם הזעיקה את כוחות מד"א, בעוד שהאב ניסה להיכנס לתוך הבית ולהציל את חמשת הילדים הקטנים. לכוחות החילוץ לא נותר אלא לקבוע את מותם של בני המשפחה

מאת: מערכת zap doctors

טרגדיה ברחובות: אב וחמשת ילדיו הקטנים מתו משאיפת עשן בשריפה בביתם. האם הזעיקה את כוחות מד"א, אך למרות הכוחות הרבים שיצאו למקום, כבר היה מאוחר מדי - בני המשפחה נמצאו ללא רוח חיים.

אמש (ב') סמוך לעשר בערב התקבלה במוקד מד"א איילון קריאה על שריפה המשתוללת בבית פרטי ברחובות. על הקו הייתה אשה מבוהלת שזעקה כי ביתה עולה באש וכי בעלה וחמשת ילדיה, בני שנתיים עד 11, כלואים בתוכו. עם קבלת הקריאה, יצאו למקום כוחות מד"א רבים, בהם 6 ניידות טיפול נמרץ, 7 אמבולנסים וכוננים שהוזנקו מבתיהם והגיעו למקום עם צוותי הכיבוי.

כשצוותי מד"א נכנסו אל הבית כדי לחלץ את הנפגעים, הם מצאו את האב, בן 38, ואת חמשת ילדי המשפחה מוטלים ללא רוח חיים. על פי הערכות ראשוניות, מרביתם נפטרו מחנק כתוצאה משאיפת עשן ועל גופם התגלו סימני כוויות. כל שנותר למד"א לעשות הוא לקבוע את מותם של בני המשפחה. לאחר מכן טיפלו באם, בבני משפחה שהתעלפו לשמע הבשורה הקשה ובשכנים ששאפו עשן.

מנכ"ל מד"א, רמ"ג אלי בין שנכח במקום: "לצערנו הרב, זהו המקרה השלישי של שריפה קטלנית בחודשיים האחרונים, ואנו עדים כעת לגודל הטרגדיה. אני מבקש להזכיר לציבור שוב, כי יש להקפיד על כללי בטיחות באש בתוך הבית, להקפיד על חיבורי חשמל בטוחים ולוודא כי כל חוטי החשמל תקינים".

בואו לדבר על זה בפורום בטיחות גהות ואיכות.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום