אושר: אסותא תקים בי"ח באשדוד

(0)
לדרג

האוצר והנהלת אסותא חתמו על הקמת בית חולים ראשון באשדוד. בקופ"ח מכבי הביעו תמיהה על התנגדותו של מנכ"ל משרד הבריאות להקמת בי"ח במתכונת הנוכחית

מאת: מערכת zap doctors

לראשונה: בית חולים יוקם באשדוד. אתמול (א') נחתם הסכם בין שר האוצר, יובל שטייניץ, והחשב הכללי, שוקי אורן, לבין פרופ' שוקי שמר, יו"ר אסותא, על הקמת מרכז רפואי חדש בעיר.

"הטכנולוגיה המתקדמת ביותר יחד עם צוות מקצועי מהשורה הראשונה יעניקו לתושבי אשדוד שירות רפואי מעולה", אמר פרופ' אהוד קוקיה, מנכ"ל מכבי שירותי בריאות, אשר אסותא נמצאת בבעלותה.

רופאי בית החולים יעמדו בקשר מלא עם הרופאים הפרוסים ברחבי העיר, וכך יוכלו המטופלים להנות מקשר מיטבי בין הגורם המטפל במסגרת קופות החולים לבין מי שיטפל בהם בבית החולים.

פרופ' משה רוח, מ"מ יו"ר מכבי שירותי בריאות, אמר: "בניית בית חולים חדש מן היסוד מבטיחה שירות רפואי מעולה, לצד שמירה על פרטיותו וכבודו של המטופל".

בקופת חולים מכבי הביעו תמיהה על התנהלות מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' רוני גמזו, אשר הודיע "בדקה התשעים" כי הוא מתנגד להקמת בית החולים במתכונת הנוכחית. "לא מובן, לא ענייני, לא מקצועי ולא מכובד", התבטא בכיר במכבי על מכתבו של מנכ"ל משרד הבריאות.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום