תינוקת נפלה מקומה שלישית וניצלה

(0)
לדרג

החופשה המשפחתית בבית המלון באילת הסתיימה בבית חולים: תינוקת בת שנה וחצי נפלה מהקומה השלישית לקומה השנייה והובהלה לסורוקה במצב בינוני

מאת: מערכת zap doctors

תינוקת בת שנה וחצי נפלה ממרפסת הקומה השלישית בבית מלון באילת לקומה השנייה. צוות מד"א פינה אותה לבית החולים יוספטל ובעקבות מצבה הוחלט להעבירה למרכז הרפואי סורוקה. "הילדה הועברה אלינו מבית חולים יוספטל במצב בינוני כאשר היא סובלת מחבלת ראש, אומר ד"ר אנדריי אליושין, רופא בכיר במחלקה לנוירוכירורגיה במרכז הרפואי סורוקה. "בקבלתה טופלה בחדר המיון ולאחר טיפול ראשוני הועברה למחלקה לכירורגית ילדים כשהיא מטופלת גם על-ידי מומחים מהמחלקה לנוירוכירורגיה".

כמדי שנה במהלך חופשת הקיץ מטופלים פעוטות וילדים שנפגעים, לעיתים גם במהלך הבילוי המשפחתי, מנפילות, טביעות, עקיצות ועוד. מיכל שמשי, מנהלת שלוחת בטרם סורוקה, מסבירה כיצד להימנע מפגיעות בים, בבריכה ובבית המלון: "נעלו את דלתות היציאה למרפסת וסגרו חלונות. כמו-כן, מקמו את הקומקום בקצה המרוחק של השיש. בנוסף, הקפידו לבדוק את חום המים לפני הכנסת הילד לאמבטיה/מקלחת, מכיוון שהמים היוצאים מהברז לרוב חמים מאד מיד עם פתיחתו". עוד היא מוסיפה כי "מומלץ שתינוקות, פעוטות וילדים יישנו במיטה משלהם וישנו על מיטה נמוכה או מזרן על הרצפה".

בואו לדבר על זה בפורום "בטרם" - לבטיחות ילדים.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום