על שיטת LIPKISS לעיצוב שפתיים כבר שמעתן?

(4)
לדרג
תוכן מקודם

מטרת הרפואה אסתטית היא לשפר לא רק את המראה של נשים רבות אלא גם את איכות החיים שלהן. שיטת LIPKISS – פיתוח חדשני של ד"ר משה אמיר - מבטיחה מקסימום תוצאות טבעיות בעיצוב השפתיים, בזמן החלמה מינימלי ומבלי שאף אחד יבחין שעברת טיפול כלשהו

שירותי אסתטיקה רפואית ,מומחה לכירורגיה פלסטית
052-9697639

ד"ר משה (מושיקו) אמיר הוא דמות ייחודית בעולם הרפואה האסתטית. הוא מבצע הזרקות של חומצה היאלורונית, פיסולי פנים, הזרקת בוטוקס, טיפולי לייזר, טיפולים לשיפור איכות העור וכן מרצה בחברות אסתטיקה מובילות בארץ. אמרנו ייחודי? כשתיכנסו לקליניקה הצבעונית שלו במתחם סי אנד סאן על הים, תחשבו לרגע שאתם נמצאים בגלריה לאמנות פוסט מודרנית או בתערוכה במוזיאון. יש בה ציורי גרפיטי, יצירות אמנות יפהפיות ויצירה אחת מסוגה בעולם שמורכבת מעשרות אלפי קליעים ועליה ציור מרהיב של הרבי מלובביץ. כל היצירות צוירו על ידי האמן הישראלי אליאור יוסף חזן, המוכר בשם אלאדין.

עם חזות כה אסתטית, אין זה מקרי שהמסלול שבחר לעצמו ד"ר אמיר הוא בעולמות האסתטיקה. "למדתי רפואה וכירורגיה באוניברסיטת בולוניה שבאיטליה. ברפואה האסתטית יוצרים אמנות ויופי לשמו ולכן שם מצאתי את מקומי".

בעיצומה של תקופת הקורונה פיתח ד"ר אמיר את שיטת LIPKISS לעיצוב השפתיים במראה טבעי. זוהי שיטה חדשנית ומתקדמת שמביאה לדבריו לתוצאות נהדרות.

מה מיוחד בשיטה שפיתחת?

"קיימות שיטות רבות לעיצוב שפתיים, כמו השיטה הקלאסית, השיטה הצרפתית והשיטה הרוסית.  שיטות אלו בעיקר מנפחות ("מברווזות") את השפתיים ועל מנת לבצע אותן צריך להשקיע זמן רב (כשעה). בשיטות המסורתיות הללו קשה לדייק וליצור סימטריה או להימנע משטפי דם, מיצירת גושים וכן ממראה של שפתיים משתרבבות. התוצאה היא לרוב טראומטית.

"לעומת זאת, בשיטה שפיתחתי התהליך מתקצר לשליש עד כחצי מהזמן (בערך 20 דקות), לא נותרים סימני הזרקה ואין שטפי דם, נפיחויות או גושים. אחרי חצי שעה הלקוחה יכולה לצאת מהקליניקה וכלל לא יבחינו שעברה הזרקה", מסביר ד"ר אמיר.

עיצוב שפתיים
בנוסף, בשיטות הקיימות - כולן עוברות מעין "פס ייצור" שבסופו לכולן יש אותן שפתיים. "בשיטה שפיתחתי כל אחת תצא עם שפתיים יפות אבל שונות, משום שהן נעשות בהתאמה אישית למבנה הפנים ולמבנה השפתיים".

למי השיטה יכולה להתאים?

"לכולן, ובאישור ההורים אני מטפל גם בבנות מגיל 16, כאשר לכל אחת ואחת תצא תוצאה שמתאימה בדיוק לה".

כמה זמן מחזיק עיבוי השפתיים?

"זה משתנה מאדם לאדם ותלוי בעוד משתנים כמו לדוגמא אורח חיים, עישון וכו'. ניתן לראות את התוצאה הטבעית, בצורה היפה והייחודית של השפתיים בסיום הטיפול. מתוצאה סופית ניתן להתרשם כבר לאחר יומיים-שלושה מהטיפול. רוב המטופלות יחזרו לטיפול חוזר לאחר חצי שנה עד שנה, אך כאמור זה משתנה בין מטופלות.

"יש לי שתי לקוחות - אמא ובת – שעברו עיבוי שפתיים לפני כשנתיים. במשך כל התקופה הזו, האם לא חזרה לטיפול נוסף משום שהשפתיים שלה נשארו כפי שהיו לאחר הטיפול. לעומת זאת, הבת חידשה את הטיפול כבר בפעם השלישית. לכן, זה עניין אינדיבידואלי וקשה לכן להעריך מתי יהיה צורך בטיפול נוסף".

ד"ר אמיר מציין שבקליניקה שלו עובדים רופאים נוספים אך ורק בשיטות ובגישות שלו. "הרופאים שנמצאים בקליניקה שלי עברו הכשרה של חצי שנה ופועלים על פי השיטה שלי. לכן, לכל לקוחה שנכנסת לקליניקה שלי מובטחת תמיד תוצאה במראה טבעי ויפה".

  • צור קשר
ד"ר משה אמיר-אסתטיקה  רפואית
שדות שמסומנים בכוכבית הם חובה
חשוב לדעת: לאחר מילוי הטופס פרטיך יועברו למרכז השירות של Zap Doctors ומשם לרופאים. לעיתים רחוקות לא נוכל להעביר את הבקשה, או שהיא תועבר באיחור. לכן, בכל מקרה של בעיה דחופה אנו ממליצים להתייעץ עם רופאים בקופ"ח או בבי"ח ולהימנע ממילוי פרטים אישיים, רגישים או חסויים בטופס.
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום