רפואה אסתטית: לקלף, לקלף, לקלף

(0)
לדרג

חורף הוא זמן מושלם לטיפולי פילינג, שנועד לחדש את העור ולהקנות לו מראה חלק, צעיר וקורן. מהן שיטות הפילינג השונות, ומדוע ההחלמה קלה יותר בעונה הקרה?

שירותי אסתטיקה רפואית
053-9373727 (מספר מקשר)

פילינג הוא אחד הטיפולים האסתטיים הנפוצים והיעילים ביותר, והחורף מתברר הוא שעתו היפה. "למרות שאין שום מניעה לביצוע פילינג בכל ימות השנה, יש יתרון מובהק לבצע את הטיפול בעונת החורף", אומר ד"ר אריק איימס, עוסק ברפואה אסתטית ודרמטולוגיה קוסמטית "בזמן החורף, החשיפה שלנו לאור השמש היא באופן טבעי פחותה, ולכן תוצאות טיפול הפילינג משתמרות לאורך זמן. בנוסף, ההחלמה מטיפולי הפילינג השונים עשויה להיות סימפטית יותר בחורף, בשל מזג האוויר הקריר".

יתרונות הפילינג בחורף (אילוסטרציה)
יתרונות הפילינג בחורף (אילוסטרציה)

כיצד מתבצע טיפול הפילינג?

"פילינג, קילוף העור המסורתי, עבר מהפכה בחלוף השנים הודות להתקדמות הטכנולוגיה ברפואה האסתטית. פילינג הוא שיטת קילוף או המסה מבוקרת של שכבות העור העליונות, שנעשית באמצעות מריחת תמיסות ייחודיות או הבזקי לייזר באזור המטופל. פעולות אלה גורמות להתחדשות רקמת העור, ובעקבותיהן העור נראה אחיד, קורן ורענן הרבה יותר מאשר קודם".

מה ההבדל בין סוגי הפילינג השונים?

"ההבדל בתוצאות הפילינג תלויות ברמת החדרתו לעור. פילינג שטחי ומינימלי מבוצע בדרך כלל על ידי קוסמטיקאיות, ומשמש לריענון העור ולתחזוקתו למשך תקופה קצרה. פילינג עמוק, לעומת זאת, מבוצע על ידי רופא מיומן, ומעניק שיפור דרמטי למרקם העור ולמראה שלו, לצד טשטוש ניכר של קמטים, של כתמי פיגמנטציה ושל חטטים. בין סוגי הפילינג העמוק הקיים בשוק ישנם כאלו שמתאימים במיוחד להבהרת כתמים ולהחייאת מראה העור. לעומת זאת, לאלה החפצים במראה זוהר ורענן לפני אירוע חשוב, למשל, מתאים פילינג שזמן ההחלמה ממנו, כלומר זמן הקילוף, קצר יותר, והוא מעניק לעור מראה צעיר ובוהק. עם זאת ניתן לבצע גם פילינג פולשני יותר לפני אירוע במידה ויש מספיק זמן להחלמה.

"בקליניקה שלנו אנחנו מציעים גם פילינג חדשני, פרי פיתוחי ונקרא פילינג בינוני פלוס. לפילינג הזה יש רמת חדירות עמוקה יותר מזו של הפילינג הבינוני, והוא מצוין לריענון מרקם העור ולהענקת מראה צעיר, קטיפתי וקורן לעור. פילינג זה מסיר כתמים עיקשים כגון כתמי פיגמנטציה שנובעים מרקע הורמונלי, נמשים וכתמי גיל. בנוסף, פילינג זה מקנה לעור גמישות ומתיחות רקמתית. טיפול זה מתבצע במשך שלושה שלבים, ובהפרשים של חודש שבין טיפול לטיפול. התוצאות הן טובות מאוד, והחזרה לשגרה מתבצעת די מהר".

עד כמה מזיקה השמש ליעילותו של הפילינג?

"כל חשיפה לא מבוקרת לשמש עלולה להזיק לעור ולגרום, בין היתר, לפיגמנטציה. על מנת לסייע להצלחת הטיפול ולשפר את התוצאות שלו, יש להקפיד על חשיפה מבוקרת לשמש, למרוח על העור החשוף ועל עור הפנים בפרט מקדם הגנה,

כיצד מתבצע פילינג באמצעות לייזר?

"מטרתו של פילינג זה הוא לעודד ולגרות את מנגנון ייצור הקולגן, שמאט את קצב פעילותו עם הגיל. הלייזר מאפשר ביצוע פילינג שטחי ובינוני ממוקד באזורים כמו עור הפנים, הצוואר, המחשוף וכפות הידיים. לעתים, הטיפול באמצעות הבזקי הלייזר מהווה טיפול משלים לפילינג הכימי, ואף ממקסם את תוצאותיו, אך זה טיפול שגם עומד בזכות עצמו. אין מניעה לבצע אותו גם בקיץ - כל עוד מקפידים על חשיפה מבוקרת לשמש, ועל שימוש בקרם הגנה עם מקדם גבוה".

אילו עוד טיפולים אסתטיים מומלץ לעשות בחורף יותר מאשר בקיץ?

"הסרת שיער בלייזר. יש כיום מכשירים מתקדמים, שמתאימים לכל גוון עור וסוג שיער. אך בין הטיפולים יש להימנע הטיפולים עצמם מתבצעים ללא כאבים, מחשיפה לשמש, כדי למנוע כתמי פיגמנטציה מיותרים. בחורף, באופן טבעי, אנחנו הולכים עם בגדים ארוכים, והאזורים המטופלים: מפשעות, ידיים או רגליים, לא חשופים לשמש ומוגנים מחשיפה על ידי הבד".

בואו לדבר על זה בפורום מתיחה והצערת הפנים ללא ניתוח.

  • קבע פגישה
  • שאל אותי
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום