נגישות
נגישות

"מכבי שלי" התחמקויות,בורות,על סף הונאה

דיון מתוך פורום  ביטוח משלים - כללית מושלם, מכבי זהב ועוד

02/12/2014 | 16:37 | מאת: עמית

אני חבר במכבי שלי מתחילתו,עקב היותי גבר חלק גדול מאוד מההטבות שהן לנשים בלבד כגון "פוריות" מראש לא חל עלי, המעט שנשאר ,לאחרונה ניסיתי לממש מספר הטבות , ראשית מוקד שרות לקוחות שלהם 4535* זה לדעתי רמאות .הוא מוביל לשום מקום או לשיחה למוקד מכבי שרותי בריאות הרגיל,בשביל 150 ש"ח לחודש ,אתה מצפה שהמבטח לא יפעיל תרגילי "ישראבלופ"במוקד השרות ,אתה מצפה שיענה נציג מאומן מיומן שיודע את החומר ומספק תשובות ופיתרונות,אז המוקד הזה לא קיים ,הוא קיים רק בתעמולה של מכבי,או אם אתה רוצה להצתרף. בסניפים הפקידות שלא באשמתן ,פשוט יש להן עומס אדיר לדעת את תפקידן במכבי הרגיל ,כך שהן סביר שלא מתפנות בשביל להכיר את נוהלי "מכבי שלי",כל פעם שהגעתי לבירור ,הן נאלצו להתחיל ללמוד את הנושא במחשב ולא היו מסוגלות לתת תשובות נכונות או פיתרונות , גם המנהלות אינן יודעות דבר והבירורים נמשכים הרבה זמן ולבסוף אתה מקבל תשובות שגויות (הבירור בכדי לודא שהתשובה שגויה ,עולה לי בהרבה זמן ואנרגיה)לשאלה מדוע אתה לא מפסיק את החברות במכבי שלי ,תשובתי היא שאני חבר במכבי המון שנים ולמיטב ידיעתי מכבי שייך לחברים ,הפיתרון הוא לא לברוח ,הפיתרון הוא לדרוש תקון

מנהל פורום ביטוח משלים - כללית מושלם, מכבי זהב ועוד