פרפרנאן + פאקסט

דיון מתוך פורום  פסיכיאטריה

22/06/2007 | 10:51 | מאת: מלי

תאור מקרה: בחורה בת 18 התגייסה, עברה קורס של כחודש והכל היה תקין, לאחר שקיבלה הצבה התחילו בעיות ביחס של המפקדים אליה, כולל מצבים שבהם שיקרו לבחורה וכאשר רצה להיפגש עם קב"ן אמרו לה שאין בעיה שהיא יכולה להיפגש - בסופו של דבר נתנו לדבר עם גורם אחר שהוא בכלל לא קב"ן כלומר עבדו עליה כביכול. הבחורה לקחה את זה מאוד קשה את שאמרו לה קב"ן , והדבר התבטא בכך שהיא כל פעם שיחזרה בפני המשפחה את מה שעבר עליה והתחילה לבכות, ולבכות בכי היסטרי, בנוסף הייתה לה גם באותו שלב של הבכי הבלתי פוסק התקפת עצבים דבר שאף פעם לה היה לה היא הייתה בחורה נורמאלית לחלוטין, שמחה, עובדת, בחורה חרוצה. בנוסף במקביל לאותו סיפור בצבא, הבחורה עישנה מדי פעם וממש לא לעיתים קרובות סמים "קלים". הבחורה נפגשה עם פסיכיאטר והוא נתן לה טיפול של פרפרנאן 8 מייג, לוקחת אותו כחודשיים ויותר, הבחורה לאחר מכן כחודש חודשים החלה להרגיש שאין לה שמחת חיים, והיא עצובה, וגם המשפחה מרגישה שמצב רוחה ירוד, היא ניתן להגיד קצת מסתגרת, ואולי איטית מעט, נפגשה שוב עם אותו פסיכיאטר תיארה לו את הרגשתה והוא נתן לה בנוסף לכדור הראשון את הפאקסט 1 ליום. חשוב לציין שהבחורה נורמלית בחשיבתה לגמרי רגילה, וגם בהתגפי הזעם דיברה לעיין רק הייתה עצבנות מוגרברת, הבחורה לא סובלת מהתקפי פסיכוזה לגמרי מציאותית. אנחנו מאוד רוצים לעזור לה ולדעתנו יכול להיות שהיא לא קיבלה אבחנה טובה וסתם מעמיסים עליה כדורים שמתאימים לאנשים במצבים קשים יותר, אנה רוצים לקבל תשובה בהקדם האפשרי. האם ניתן להוריד את הכדורים בהדרגה? האם היא צריכה בכלל את הכדורים האלו? האם היא יכולה להשתמש רק בקלונקס? נשמח לתשובה ממצאה תודה רבה מראש.