לכל האהובים

דיון מתוך פורום  הפרעות אכילה - תמיכה

10/02/2011 | 23:21 | מאת: הילה-ביאן אוריאל

שלומי ברוך השם טוב טוב טוב! מראש אני מבקשת סליחה ענקית על אכזבה פה ושם שהיתה לחלק מכם... על הניתוק שלי ...על חוסר ההיענות שלי.... הרגשתי צורך עז להתנתק מהנושא ומאנשים שיש ברשותם הפרעה מהסוג שלקיתי בה דאז כי חשתי שזה הדבר הנכון ביותר עבורי. חלילה אין בליבי שום כוונה רעה או כוונה לא לרצות בעבורכם בטוב אפילו רצון לשוב ולעזור אך קטונתי ועייפתי ואני רגישה מידי לזולתי באופן שתמו כוחותי. עשיתי באמת כל מה שיכולתי מתוך שנאה אדירה לדבר הזה שנקרא הפרעות אכילה ומתוך רצון עז לעזור ולכוון כי האמנתי ועדיין שיש לכל אחד מאיתנו משמעות אמיתית שלא תלויה במאום. כשאמרתי שאני אוהבת התכוונתי לכל מילה שלי. הרבה מאוד זמן לא נכנסתי לפורום והנה עכשיו פתאום רציתי לראות מה קורה... ראיתי מספר הודעות אודותי ומצאתי לנכון להגיב אני מתכוונת להמשיך להתנתק מהנושא.מבקשת מאוד את סליחתכם. אני שולחת לכם את ברכתי ואהבתי באמת באמת. תודה על כל ההתעניינות והאהבה שלכם אלי. אני רוצה לאחל לכם למצוא את הדרך הנכונה והטובה ביותר עבורכם בכל רגע נתון כדי למצוא במהרה מזור להפרעה הקשה ולהיות מי שאתם כמו שאתם עם כל הטוב שאתם. ולאורלי... הרבה ברכה וטוב תודה ענקית שאת פה.... מכל הלב והנשמה שבת שלום ומבורך הילה-ביאן אוריאל

לקריאה נוספת והעמקה
12/02/2011 | 23:17 | מאת:

הילה יקרה שמחה לשמוע שהכל ברוך השם בסדר, אני מבינה את הרצון שלך להתרחק בכל מה שקשור להפרעה כי כל דבר קטן מזכיר ולא קל זה ישר זורק אותך למקום ההוא. מקווה שאת בדרך הנכונה ונמצאת היום רחוק מכל המחלה הארורה הזו. אכן רבים התעניינו לשלומך אך אני לא היו בידיי תשובות כי לא ידעתי את אשר עלה בגורלך ושמחה אני שברוך השם הכל בסדר. מאחלת לך את כל הטוב שבעולם ושיהיה המון בריאות כי זה מה שחשוב בחיים הבריאות. ושוב תודה על התמיכה והמילים החמות והפירגון אני עושה זאת מכל הלב מתוך מקום של שליחות והרבה הבנה ואהבה לבנות ולבנים וגם להורים שפונים ומבקשים את עזרתי ועושה הכל כדי להיות עוזרת ותומכת לפעמים הרבה מעבר לפורום מתוך מקום של "המציל נפש אחת כאילו הציל עולם ומלואו".

13/02/2011 | 19:39 | מאת: **חמודה**

לא נכנסתי לפה זמן רב, ועכשיו פתאום נכנסתי וראיתי הודעה ממך וממש שמחתי. אז קודם כל אני שמחה לראות שהכל טוב איתך ושאת בסדר כי באמת דאגתי לך! אני כ"כ שמחה שאת בריאה ושלמה:) דבר שני, אם זו החלטתך וככה את מרגישה, אין ספק שזה הדבר הכי נכון לעשות! אני מאחלת לך בהצלחה ורק אושר ובריאות! אוהבת.