שיפשוף בעור באיבר המין

דיון מתוך פורום  רפואת אסתטיקה ועור

22/03/2006 | 13:36 | מאת: עודד

שלום...:) יש לי בעיה חוזרת ונישנת באיבר המין לפני יותר מחצי שנה הופיע אצלי שיפשוף בעור שם, בכל פעם שהייתי מקיים מגע היה מתחיל לשרוף מאוד חזק, וגם אם הייתי נמנע מכל מגע איתו לתקופה ארוכה זה לא היה עוזר. רק לאחר שמרחתי שם Dermacombin לפי הוראת הרופא זה עבר כעת זה שוב הופיע. לא יודע אם זה קשור, אבל צץ שנית לאחר שהתחלתי למרוח את אותה המשחה על פי הטבעת בגלל בעיה אחרת, אבל בכל מקרה הבעיה נשארת כבר כחודש, הרבה לאחר שסיימתי להשתמש שם במשחה. לא עשיתי שום דבר חריג באיבר המין ואני כמעט שלא נוגע בו ובכל זאת הבעיה לא נפתרת. הלכתי שוב לרופא עור והוא נתן לי למרוח Eumovate. אני חושש להמשיך ולמרוח תרופות שלא בטוח מטפלות בשורש הבעיה מאיפה זה נובע? האם למרוח בכל זאת את התרופה? יש לציין....לא מגרד לי באיבר ולא כואב ביום יום. אבל ניתן לראות מהסתכלות בלבד את הבעיה והיא לא מאפשרת לי לקיים שום חיי מין. תודה רבה על העזרה..

מנהל פורום רפואת אסתטיקה ועור