צמחי מרפא: חיזוק המערכת החיסונית

(2)
לדרג

חדש בצרכנות: מוצר המבוסס על צמחי מרפא, לחיזוק מערכות ההגנה של הגוף כנגד וירוסים, כולל וירוס שגורם לשפעת החזירים

מאת: מערכת zap doctors

ידוע שלצמחים מסוימים יש תכונות המסייעות לגוף האדם להתמודד כנגד וירוסים, הן במניעת הדבקה והן בהתמודדות לאחר ההדבקה. במאמר שפורסם על ידי American College of Healthcare Sciences, USA נאמר שצמחים שנחקרו לאחרונה וביניהם הג'ינסנג הסיבירי נמצאו יעילים כנגד סוגים שונים של וירוס השפעת.

במחקר שפורסם בקנדה נאמר שיש הוכחות מדעיות ברורות שטיפול באכינצאה יעיל מאד כנגד דלקות בדרכי הנשימה העליונות ובסימפטומים של שפעת החזירים. עיקר פעילות צמחי המרפא הינה בחיזוק מערכות ההגנה של הגוף.

האינטרפרונים הם חלבונים המופרשים מתאים בתגובה לחדירה של גורמים פולשניים כגון וירוסים, חיידקים, פרזיטים או בתגובה להפיכת התא לסרטני. האינטרפרונים מספקים הגנה מפני זיהומים נגיפיים על-ידי עיכוב צמיחת הנגיף. כמו כן, יש להם תפקיד גם בהגנה מפני סוגים מסוימים של סרטן ומחלות אחרות.

מערכת ההגנה של הגוף

כל סוגי השפעת, כולל שפעת החזירים, נגרמים על ידי וירוסים שהם מיקרואורגניזמים שכנגדם אמור גוף האדם לייצר נוגדנים ואינטרפרונים. אלא שתהליך ייצור זה שונה מאדם לאדם ותלוי בחוזקה של מערכת ההגנה היחודית. מערכת הגנה זו יכולה להיות חלשה מסיבות רבות ומגוונות, החל ממחלות, דרך תרופות שהאדם מקבל, וכלה בעייפות ותשישות של גוף האדם.

במעבדות צוף גלובוס פיתחו מוצר חדש - וירמל, המבוסס על צמחי מרפא. המוצר מורכב מהצמחים הבאים:

אונקריה, הידועה כבעלת השפעה אנטי-ויראלית חזקה וכמעודדת ייצור אינטרפרונים.

אכיניציאה - יעילה מאד כנגד דלקות בדרכי הנשימה העליונות ובסימפטומים של שפעת החזירים.

ג'נסינג סיבירי - בעל השפעה ממריצה ומעוררת חזקה. מגביר את רמת האנרגיה בגוף.

לכל אחד מהצמחים הנ"ל יש, כאמור, תכונות רפואיות מסוימות. הטכנולוגיה של מעבדות צוף גלובוס, בה מזינים דבורים בצמחי מרפא, מעצימה את תכונותיהם של צמחי המרפא ומעבירה אותן למוצרי הכוורת המיוצרים על ידי החברה.

המוצר יעיל בחיזוק מערכות ההגנה של הגוף, ובכך נותן לגוף סיכוי טוב יותר להתמודד עם מיקרואורגניזמים החודרים אליו, כולל הוירוס המחולל את שפעת החזירים.

חשוב לזכור שמדובר בחומרים טבעיים שהשפעתם מתונה יותר מהשפעתן של תרופות כימיות, וכן נדרש שימוש ממושך יותר מאשר בתרופות כימיות ולא מדובר בתחליף לתרופות אלא בתוספת להן.

לפרטים נוספים - לחצו כאן.

בואו לדבר על זה בפורום תרופות ורוקחות.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום