שבוע 19 להריון

(0)
לדרג

הגיע הזמן לברר על קורסי הכנה להריון ולידה שיעזרו לך ללמוד על ההריון ולהתכונן ללידה. זהו שבוע חשוב ומרשים בגדילת העובר - משקלו יעלה ל-300 גרם. מומלץ לבצע סקירת מערכות שליש שני

מאת: מערכת zap doctors
האם

אם לא חשבת עדיין על קורסי הדרכה להריון ולידה, זה זמן טוב לעשות זאת. הדרכה לקראת הלידה היא דרך מצוינת ללמוד על ההריון, צירי לידה ועל הלידה עצמה. ישנם סוגים שונים של קורסי הדרכה המציעים.נושאים שונים אשר תואמים את תחומי העניין של כולם. שרייני לעצמך מקום בקורס המתאים לך.

העובר

זהו שבוע חשוב ומרשים בגדילת העובר. משקלו יעלה ל-300 גרם כבר בשלב זה. אם יש לכם בת, השחלות שלה מכילות כבר תאי ביציות מוקדמים. פלומת יילודים מופיעה על כל גופו של העובר. השיער הזה יישאר עד שהלידה תתקרב. לפעמים עדיין תוכלי לראות מעט שיער על פניו של היילוד ועל אוזניו לאחר הלידה. ניצני השיניים הקבועות נוצרים מאחורי ניצני שיני החלב שכבר הופיעו.

האב

האם עשויה להתחיל לשאול אותך אם אתה מרגיש את התינוק, אלא שאתה לא יכול להרגיש אותו עדיין באופן קבוע, או שהתינוק מפסיק לזוז ברגע שאתה מניח את היד מעליו. הדבר מאוד נורמאלי. רוב האנשים לא יכולים להרגיש את התינוק זז מבחוץ עד השבוע ה-28 לערך.

בדיקות מומלצות

בדיקת אולטרה-סאונד הריוני: סקירת מערכות שליש שני.
בדיקת לחץ דם ומשקל.

למידע נוסף היכנסו לעמוד שבועות הריון

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום