סבון אנטיבקטריאלי לניקוי עמוק

(0)
לדרג

לשמירה על חיוניות העור נחוצה סביבה חומצית. כדי לטפל בבעיות עור יש להקפיד על חיטוי הולם. סבון חדש עונה על הדרישות. צרכנות רפואית

מאת: מערכת zap doctors

שמירה על ניקיון העור וחיטויו הם במקרים רבים הצעד הראשון בטיפול בבעיות עור, וכן אמצעי למניעת הופעתן של בעיות כאלה. רוב הסבונים הקוסמטיים הנמצאים על המדף היום אינם מספקים ניקוי עמוק. בנוסף לכך, הם מתאפיינים ב-pH ניטרלי או בסיסי, שגורם לייבוש העור ואפילו לקילופו. סבון אנטי-בקטריאלי לניקוי עמוק, מסדרת Life Professional מבית סופר-פארם, מציע שני יתרונות חשובים: pH חומצי ופוטנציאל חיטוי וניקוי יסודי של העור.

"הפועל היוצא של pH חומצי ולא בסיסי הוא שהסבון אינו מייבש את העור", אומר רפי פרחי, רוקח ברשת סופר-פארם. "העור אוהב pH של 3.55.5 כי הסביבה הטבעית של העור היא חומצית - בסביבה זו חילוף החומרים תקין והחיידקים הטובים פעילים. כשה-pH חומצי, העור רך, גמיש ואינו מזדקן".

פרחי מסביר, שמכיוון שהסבון אינו מייבש את העור, הוא מתאים לשימוש יום-יומי, מספר פעמים ביום. הוא מכיל כלורהקסידין ופנילאתיל אלכוהול - שני חומרים אנטיבקטריאליים שמשמידים גם וירוסים וגם פטריות. ספקטרום החיטוי שלהם רחב, והם פועלים בסינרגיה זה עם זה.

פרחי אומר, שבשל תכונותיו המחטאות של הסבון, הוא מומלץ במיוחד למספר שימושים: עבור תינוקות שסובלים מתפרחת החיתולים הנוצרת על ידי פטרייה שגורמת לאדמומיות על פני העור ולפני מריחת משחה טיפולית, חשוב לנקות היטב את העור. "אם הסבון מספיק טוב לעור הפנים, הוא טוב גם לעור הישבן", מציין פרחי.

קבוצה נוספת שיכולה להפיק תועלת מהסבון האנטי-בקטריאלי היא בני נוער שסובלים מאקנה. על מנת להשיג תוצאות טובות מהמשחות הרפואיות שהם מקבלים, עליהם לחטא את העור לפני מריחתן. ההמלצות נכונות גם עבור בעלי עור מודלק כתוצאה מאלרגיה או מאסתמה של העור.

מכיוון שמדובר בסבון ניקוי עמוק לפנים, עם סרגל טיפולים רחב שלשימוש בו יש אפקט אנטי זיהומי, הוא מתאים גם לניקוי חבלות שנגרמות במהלך פעילויות ספורט בחוץ, כמו שפשופים כתוצאה מנפילה מאופניים. פרחי מוסיף כי הסבון מועשר בתמצית מלחי ים המלח, עשירה מאוד במינרלים, שמשיבה את העור המחלים למצבו המאוזן.

כאמור, הסבון הוא חלק מסדרת מוצרים של Life Professional, המבוססת על ידע רוקחי שנצבר במהלך 30 שנים. מטרת הסדרה לספק פתרונות רוקחות יעילים ללא מרשם רופא. התכשיר מיוצר במפעל התרופות "פלוריש", העומד בסטנדרטים ובתקנים המחמירים ביותר של תעשיית התרופות בארץ.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום