יחסי מין: גברים רוצים יותר

(0)
לדרג

לא רוצים חפוז: סקר דוקטורס מוכיח כי מעל 70% מהגברים היו מעוניינים להאריך את משך קיום יחסי מין אל מעבר הממוצע העומד כיום על כ-10 דקות

מאת: מערכת zap doctors

אם הייתם יכולים להאריך את משך זמן קיום יחסי המין שלכם, מכמה דקות הייתם מרוצים? מסתבר שרוב הגברים שואפים ליהנות מעוד כמה דקות של פעילות מינית. מסקר חדש שנערך בדוקטורס בקרב 2,301 גולשים, עולה כי 37% מקרב הגברים (אילו היה הדבר נתון לבחירתם) היו מעוניינים לקיים יחסי מין מעל 30 דקות.

עוד עולה מהסקר כי 34% מהגברים היו רוצים לקיים יחסי מין במשך 14-30 דקות, ואילו 21% מהנשאלים הין מסתפקים ב-7-13 דקות. רק 8% מהנשאלים השיבו כי לא היו זקוקים ליותר מ-6 דקות של פעילות מינית.

ממחקרים שנעשו בעולם נמצא כי משך הפעילות המינית בקרב גברים בריאים הוא כ-10 דקות בממוצע. למרות נתונים אלה מסקר זה עולה, כי רוב הגברים (71%) היו רוצים להאריך את משך הפעילות המינית שלהם.

גברים רבים, בעיקר בגילאים מתקדמים, סובלים מבעיות זקפה, ביניהן גם משך זקפה קצר הנמשך בממוצע כחצי דקה. עובדה זו גורמת לתסכול מיני בקרב שני בני הזוג. כיום ניתן לטפל בבעיה זו ולהאריך את משך הזקפה בדרכים שונות.

ממחקרים חדשים שפורסמו בעיתונים מדעיים חשובים עולה כי, לויטרה מאריכה משמעותית את משך זמן הזקפה. ממחקר רפואי שפורסם בשנת 2008 עולה כי 93% מהגברים עם בעיות זקפה מחשיבים את משך הזקפה כדבר חשוב.

בואו לדבר על זה בפורום הפרעה בתיפקוד המיני.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום