צרכנות: טיפול בעצירות

(0)
לדרג

חדש בצרכנות רפואית: תכשיר לטיפול בעצירות באמצעות שימוש במים הנמצאים באופן טבעי במעי - ליצירת יציאות סדירות ונטולות מאמץ

מאת: מערכת zap doctors

שילוב של שימוש בתכשיר לטיפול בעצירות, תזונה נכונה, שתייה מספקת ופעילות גופנית יסייעו להשתחרר מעצירות. נורמלקס, תכשיר להקלה בעצירות, משחרר את הגוף מעצירות על ידי שימוש במים הנמצאים באופן טבעי במעי, ליצירת יציאות סדירות ונטולות מאמץ.

לתכשיר מנגנון פעולה ייחודי שאינו מתערב בפעילות הביוכימית של הגוף ואינו גורם לגוף לפתח תלות גם בשימוש יום-יומי ממושך. הוא מכיל פוליאתילן גליקול 3350, הגורם למשיכה של מים הנמצאים באופן טבעי במעי אל תוך הצואה.

התכשיר מעלה את תדירות היציאות ומרכך את הצואה, כך שיהיה קל יותר להוציאה. הוא נטול תופעות לוואי משמעותיות וניתן להשיגו ללא מרשם רופא. השימוש בתכשיר לא מחייב הקפדה על שתייה מרובה במיוחד והוא אינו פוגע ברירית, בעצבים ובשרירי המעי.

מחקרים הוכיחו את בטיחותו של נורמלקס בשימוש ארוך טווח במבוגרים, בקשישים ובסובלים מיתר לחץ דם. הוא אינו מכיל סוכר ולכן גם סוכרתיים יכולים להשתמש בו. כמו-כן, הוא אינו מכיל מלחים, גלוטן, צבעי מאכל או חמרי צבע והוא נטול ערך קלורי. בנוסף, אנשים הנוטלים תרופות באופן קבוע יכולים להשתמש בו.

התכשיר אידיאלי לסובלים מטחורים, פיסורה, לנשים לאחר לידה (כולל נשים מניקות), לאנשים לאחר ניתוחים ולילדים מגיל חצי שנה. את נורמלקס ניתן להמיס בכל משקה מועדף, קר או חם: מים, מיץ, קפה, תה, משקאות קלים, חלב, שוקו, פורמולה לתינוקות וכד'.

יש לציין כי בשימוש הראשוני יתכן שיעברו 1-3 ימים עד ליצירת פעולת מעיים תקינה ושגרתית. משך זמן זה תקין ומשתנה מאדם לאדם.

ניתן להשיג את התכשיר בבתי המרקחת ללא מרשם רופא.

בואו לדבר על זה בפורום עצירות - אבחון וטיפול.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום