אלרגיה באביב

(0)
לדרג

האביב והאלרגיות שבעקבותיו גורמים לשיעול, דלקות וכאבים שונים. סירופ חדש, מתמציות פרחים, מקל על תופעות של שיעול וליחה. צרכנות רפואית

מאת: מערכת zap doctors

לקראת האביב ועונת האלרגיות, חברת 'גרמזה פרמצבטיקה' בע"מ, מציעה להצטייד בסירופ אלפנקרפט (Alpenkraft). הסירופ משלב תמציות צמחים עם שמנים מצמחי מרפא ומקל במצבים של גודש, כתוצאה מאלרגיה ובעיות המאפיינות את דרכי הנשימה העליונה - שיעול, כאבי גרון, ליחה וצרידות.

לדברי בועז שוורץ, נטורופט החברה, "השילוב הייחודי של תמציות צמחי מרפא במוצר מביא לתחושת הקלה מהירה במצבי שיעול וליחה. בנוסף, שילוב זה תומך בלב, כלי הדם, מערכת החיסון, הזיכרון, הריכוז, מערכת העיכול ובכבד". לדבריו, "לסירופ תכונות של ממריץ ומחזק כללי, וכסירופ הוא נספג טוב יותר, יעיל יותר וללא תופעות לוואי". על-פי החברה, הסירופ מתאים לאוכלוסייה מגיל שנה ומתאים בעיקר לטיפול אך גם למניעה.

טיפול אקוטי: במצבי שיעול מלווה בליחה, לסובלים משיעול כתוצאה אלרגיות, מזיהום אוויר או עישון, דלקות גרון, כאבי גרון, איבוד הקול, סינוסיטיס. במצבים כאלה יש ליטול 5-10 מ"ל, 4-5 פעמים ביום עדיף לפני האוכל, אפשר לערבב בכוס מים. טיפול מניעתי: במקרים של עישון, זיהומי אוויר, מחלות חורף בתדירות מוגזמת, צרידות חוזרת ועוד. מומלץ לקחת את התכשיר 5 מ"ל, 2-3 פעמים ביום.

ניתן להשיג את הסירופ בכל הפארמים, בתי מרקחת פרטיים ובתי טבע. עלות בקבוק המכיל 250 מ"ל הינה 95 ש"ח.

בואו לדבר על זה בפורום אלרגיה ואסתמה.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום