בריאות האישה: דלקות בנרתיק

(0)
לדרג

מרפאה לטיפול בזיהומים אורו-גניטליים במרכז הרפואי וולפסון, נותנת מענה לנשים עם דלקות וזיהומים בנרתיק ובשלפוחית השתן. צרכנות רפואית

מאת: מערכת zap doctors

דלקות בנרתיק ובשלפוחית השתן נוטות לחזור שוב ושוב ויכולות לפגוע באיכות החיים של הנשים. לעתים זיהומים אלה עלולים להחריף או להוביל לסיבוכים של ההריון והלידה. במרפאה האורו-גניטלית בניהולו של פרופ' מיכאל דן, שהיא ייחודית למרכז הרפואי "וולפסון", מציעים אבחון נכון וטיפול מתאים לבעיות אלה.

"הזיהומים האורו-גניטליים גורמים לנשים רבות מצוקה רגשית ועלולים לפגוע בחיים האינטימיים ובזוגיות", אומר פרופ' דן, מומחה למחלות זיהומיות. "ההשלכות השליליות הולכות ומתעצמות כיון שהזיהומים נוטים לחזור שוב ושוב ולהפוך לכרוניים. לעיתים קרובות הסבל והמצוקה מתמשכים כתוצאה מהעדר שימוש באמצעי אבחון מתאימים. כמו-כן, לעיתים פירוש מוטעה של תוצאות בדיקות השתן או משטח נרתיקי, מוביל לאבחנה שגויה ולטיפול לקוי".

בין הזיהומים הנרתיקיים הנפוצים ביותר ניתן למנות:

דלקת נרתיק פטרייתית היא השכיחה ביותר - כ-75% מהנשים סובלות מזיהום זה לפחות פעם אחת בחייהן, וכ-10% סובלות מדלקות פטרייתיות חוזרות.

נרתקת חיידקית - הריח הרע המאפיין זיהום זה יכול לפגוע קשות בחיים האינטימיים של האישה. בנוסף, נשים הסובלות מזיהום זה נוטות לפתח סיבוכים במהלך ההריון והלידה, ולכן רצוי לאתר את הנרתקת החיידקית ולטפל בה בהקדם.

טריכומוניאזיס - נרכשת בעת מגע מיני ולכן היא נחשבת למחלת מין, אשר מחייבת טיפול גם בבן הזוג.

צוות המרפאה האורו-גניטלית מטפל בפתרון זיהומים אלו, תוך שימוש בבדיקות מיוחדות וכן במיקרוסקופ לצורך קביעת האבחנה המדויקת. הניסיון הרב שהצטבר במרפאה מסייע גם הוא להביא מזור לנשים הסובלות מדלקות וזיהומים חוזרים.

הביקור במרפאה מחייב תשלום או כיסוי על-ידי טופס 17.

בואו לדבר על זה בפורום גינקולוגיה ופריון.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום