מילוי קמטים עם חומר מחליק חדש

(0)
לדרג

חדש בצרכנות: חומר למילוי קמטים שנשאר בעור במשך שנה. החומר משחזר את צורת העור המקורית ומחליק חריצים וקמטים

מאת: מערכת zap doctors

EVOLENCE הינו חומר מילוי ייחודי על בסיס קולגן המיועד למילוי קמטים, עיצוב ועיבוי שפתיים ותיקון פגמי עור. החומר מוזרק מתחת לקמט, מחליף את הקולגן שאבד בעור ותומך ברשת הקולגן הקיימת. באופן זה מעניק החומר לעור מראה טבעי וצעיר. הוא משתלב באופן טבעי בעור ואינו "מהגר" לרקמות אחרות בגוף.

כמו-כן, החומר נמצא מותאם ביולוגית לגוף האדם ובעל פרופיל בטיחותי גבוה, ללא צורך בבדיקת רגישות מקדימה. הוא מאושר על-ידי ה-FDA האמריקאי, CE האירופאי ומשרד הבריאות הישראלי.

קולגן נמצא בשימוש כחומר קוסמטי להזרקה מזה למעלה משני עשורים. עם זאת, עד עתה החיסרון העיקרי של מילוי עור בקולגן היה אריכות ימים מוגבלת, כאשר הזרקות חוזרות היו נחוצות פעמיים או שלוש פעמים בשנה. EVOLENCE קבע סטנדרטים חדשים לעמידות לאורך זמן של טיפולי קולגן. טכנולוגיית Glymatrix הרשומה כפטנט מעניקה תוצאות הנשמרות למשך 12 חודשים לפחות.

החומר מבוסס על קולגן, אשר הוכח כמוצר בטוח ביותר לאורך שני העשורים בהם משתמשים בו כטיפול בהזרקה למטרות אסתטיות. בנוסף, הוא עבר סדרה מקיפה של מבחני בטיחות נוספים. תגובה אלרגית היא נדירה ביותר.

החומר מוזרק אל מתחת לפני העור, והוא מחליף את הקולגן שאבד ומעניק תמיכה לעור ולרשת הקולגן שעדיין נשארה בו. הוא משחזר את צורת העור המקורית ומחליק קמטים וחריצים בעור. החומר, אשר נמצא בשימוש ברחבי העולם מאז 2004, גורם למינימום נפיחות ושטפי דם.

לפני הטיפול מכינים את אזור ההזרקה באמצעות מריחת קרם מאלחש להפחתת אי נוחות וכאב. לאחר מכן מוזרק החומר באמצעות מחט דקיקה מתחת לפני העור. השתל מוזרק באיטיות מתחת לקמט תוך משיכת המחט לאחור. הטיפול מסתיים לאחר 30-60 דקות והתוצאות נראות מייד.

במהלך מספר הימים הראשונים לאחר הטיפול, יש להימנע מחשיפה לטמפרטורות קיצוניות או לקרינת שמש חזקה, כדי להפחית סכנת דלקת. ואולם, בחלוף זמן זה ניתן לבצע את הפעילות היום-יומית הרגילה ללא מגבלות וללא צורך בכל טיפול נוסף.

בואו לדבר על זה בפורום מילוי קמטים.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום