מעבדת הליכה

(0)
לדרג

במעבדת הליכה בבית חולים השרון מאבחנים את הסיבות לכאבי גב וברכיים או כאבים בכפות הרגליים. צרכנות רפואית

מאת: מערכת zap doctors

אם אתם סובלים מכאבי גב, ברכיים או כפות רגליים ללא סיבה חד משמעית, יתכן שהפעם ניתן יהיה לגלות מה המקור לכאב. במחלקה האורתופדית בביה"ח השרון פועלת מעבדת הליכה בה מאבחנים את הסיבות לכאבים בכפות הרגליים, בברכיים או בגב, על-ידי בדיקה של תבניות הליכה. בהתאם לאופי הבעיה ולחומרתה, ניתן להציע למטופלים מגוון של פתרונות, כגון: מדרסים, פיזיותרפיה, אימוני כושר לבניית כוח, שינוי בתבניות ההליכה בעזרת פיזיותרפיסט או ניתוחים.

"צורת ההליכה האידיאלית היא בקו ישר", אומר ד"ר דרור רובינסון, מנהל מרפאת ההליכה. "סטייה בציר ההתקדמות או התקדמות לא אחידה מצביעות על בעיה. כיוון שצורת ההליכה שלנו נובעת מהיחס בין כוח למשקל הגוף, במרפאה אנו מבקשים מהמטופל ללכת על מכשיר שמודד את הכוח שכף הרגל מפעילה בזמן ההליכה. המכשיר מאפשר לנו לבדוק באופן מדויק כיצד כף הרגל מתנהלת ולהציע טיפול בהתאם. מרבית האוכלוסייה בישראל, ובמיוחד חיילים, סובלים מבעיות בתבנית הדריכה, שניתנות לטיפול לאחר אבחון מדויק במעבדת הליכה".

למרפאה ניתן להגיע באמצעות מכתב הפנייה מרופא המשפחה. לפרטים נוספים ניתן לפנות למוקד זימון תורים בביה"ח השרון: 03-9372222.

בואו לדבר על זה בפורום הליכה וניתוח תנועה.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום