השתלות שיניים בהילוך מהיר

(0)
לדרג

כבר לא צריך לסבול משיניים תותבות: באמצעות טיפול ממוחשב ומהיר ניתן להצמיד ללסת תותבת אישית באמצעות שתלים. צרכנות רפואית

מאת: מערכת zap doctors

השתלות שיניים הן תהליך מורכב, מסובך ובדרך כלל גם ממושך, אך מסתבר שיש דרך קלה ומתקדמת יותר להחלפת שיניים תותבות בשיניים קבועות באופן מדויק ואסתטי. מדובר בשיטה ממוחשבת, ללא ניתוח, המתבצעת במשך כשעה וחצי בהרדמה מקומית.

"באמצעות שיטת All on 4 ניתן להתאים תותבת אישית על-ידי תוכנת מחשב. התותבת מוצמדת ללסת באמצעות כמה שתלים וכתוצאה מכך היא מקובעת", מסביר רופא השיניים ד"ר אורי זילברמן, בעל מרפאות TDS. לדבריו, "השיטה חוסכת מהמטופלים את התחושה שיש להם גוף זר בפה, ומכיוון שהטיפול מבוצע דרך החניכיים, ישנה פחות נפיחות. השיטה מהירה וקלה יחסית, ולכן היא חוסכת זמן יקר בהשוואה לשיטות אחרות המשיגות תוצאה דומה".

כאשר המטופל מגיע למרפאת השיניים, הרופא לוקח את התותבת שלו ומעביר אותה לסריקת CT. במקביל, מתבצעת בדיקת CT גם ללסת. בהתאם לתוצאות, הרופא קובע את מיקומם המדויק של השתלים שיוחדרו לעצם הלסת דרך התותבת לשם קיבוע. לאחר מכן, נשלחת סריקה ממוחשבת לחברת השתלים בשבדיה, ושם הופכים אותה לשבלונה. רופא השיניים מקבל את השבלונה שנבנתה מנתוניו של המטופל, ומצמיד את התותבת עם השתלים שמורכבים בה לחניכיים. השתלים בעצם מקבעים את התותבת.

מלבד החלפת תותבות, הטיפול המתקדם מתאים גם לאנשים עם בעיות חניכיים. "ניתן לעקור את כל השיניים ובאותה העת לבצע גם השתלות", אומר ד"ר זילברמן. "מדובר בטיפול מורכב יותר, הכולל ניתוח וכ-6-7 שעות לאחר עקירת כל השיניים, מקבעים למטופל שינים קבועות. היתרון בטיפול הוא בכך שהמטופל חוסך השתלות עצם והרמות סינוס, שהן טיפולים מורכבים יותר".

בנוסף להקלה על המטופל על-ידי שימוש בעזרים ממוחשבים וטיפולים מקוצרים, במרפאתו של ד"ר זילברמן ניתן לקבל במקביל לטיפול שיניים, טיפול רפלקסולוגיה. "מכיוון שאני מודע לרפואה משלימה וליתרונות שלה, הכנסתי את אפשרויות הטיפול הרפלקסולוגי למרפאה. התגובות של אנשים מצוינות ובמקום לחשוב על הטיפול שעושים להם בפה, הם נרגעים ונהנים מהרפלקסולגיה".

בואו לדבר על זה בפורום השתלת שיניים ביום אחד.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום