הגדלת חזה ללא ניתוח - כיצד זה מתבצע?

(0)
לדרג

חדש בצרכנות רפואית: הגדלת חזה וישבן בהזרקה באמצעות החדרת חומר מילוי המבוסס על חומצה היאלורונית

מאת: מערכת zap doctors

חידוש בתחום הניתוחים הפלסטיים הגיע השבוע לישראל. מדובר בהגדלת חזה וישבן בהזרקה, ללא ניתוח, ללא כאב, ללא סימנים וללא סיבוכים נלווים. השיטה קיבלה את האישור האירופי (CE) ואישור ממשרד הבריאות הישראלי.

המרפאה הראשונה בישראל אשר תספק באופן בלעדי את הטיפול היא מרפאתו של ד"ר רוני מוסקונה. מדובר בטיפול פשוט שבמהלכו מזריקים את "המקרוליין", חומר מילוי המבוסס על חומצה היאלורונית (רב סוכר חומצי) מתחת לשד, בהרדמה מקומית בלבד. לאחר כשעה מתום הזריקה ניתן לחזור לפעילות רגילה, ללא שום צורך בתקופת החלמה.

בניגוד לניתוח פולשני, הזריקה הפשוטה אינה יוצרת שום צלקת בגוף, ורמת הסיבוכים בתום הפעולה האסתטית היא מינימלית. הג'ל המוזרק מחזיק מעמד בין שנה לשלוש שנים ולכן הוא יכול להתאים גם לנשים המתלבטות באם הן מעוניינות לעצב את גופן למשך כל חייהן.

כמו כן הטיפול מתאים לנשים שעברו הגדלת חזה ומעונינות בחזה גדול יותר מבלי הצורך להוציא או להחליף את השתלים הקיימים. באמצעות החומר ניתן לבצע גם טיפולים אסתטיים לגברים המעוניינים ליצור מראה שרירי בפלג הגוף העליון או התחתון.

"מקרוליין" מיוצר על-ידי חברת Q-med השוודית בטכנולוגייתNASHA הייחודית לייצור חומצה היאלורונית. החומצה מיוצרת באמצעות הנדסה גנטית במטרה שהחומר המוחדר יהיה דומה ככל הניתן לחומצה ההיאלורונית הנמצאת בגוף. החומר נמצא בשימוש נרחב באירופה ובעיקר בשוודיה.

מחיר הזריקה ינוע בין 20-30 אלף ש"ח, לפי צרכי המטופל/ת.

בואו לדבר על זה בפורום כירורגיה פלסטית ואסתטית.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום