סליל למניעת הריון לצמיתות

(0)
לדרג

טכנולוגיה המבוססת על הכנסת סליל לכל אחד מפתחי תעלת החצוצרה, מהווה חידוש במניעת הריון לא רצוי. צרכנות רפואית

מאת: מערכת zap doctors

טכנולוגיה חדשה למניעת הריון לא רצוי המבוססת על הכנסת סליל לכל אחד מפתחי תעלת החצוצרה, מהווה חידוש בתחום. התהליך קצר ויעיל - טיפול ללא כאב שאורכו 8 דקות בלבד. טכנולוגית ה-Essure מאפשרת מניעת הריון באופן קבוע לכל החיים ואין צורך להוציאה או להחליפה. תהליך הכנסת הסליל לפתחי החצוצרות יכול להתבצע במרפאה ואינו צורך אשפוז.

הכנסת הסליל מתבצעת דרך הנרתיק באופן טבעי, לפיכך הפעולה אינה צורכת הרדמה. הפעולה נעשית באמצעות היסטרוסקופ שזהו צינור אופטי בקוטר חמישה מילימטר המאפשר לרופא לראות את חלל הרחם ולאתר את פתחי צינור החצוצרה. הכנסת הסליל מהווה תחליף גם לנשים המועמדות לניתוח קשירת חצוצרות ולנשים שסיימו את הקמת המשפחה ואינן מעוניינות להרות יותר. הסליל אינו מכיל הורמונים ומאושר על ידי מנהל המזון והתרופות האמריקאי ועל ידי המנהל האירופאי.

עד כה השתמשו בטכנולוגיה כ-250 אלף נשים בארצות הברית, קנדה מערב אירופה ואוסטרליה. עד היום לא נצפה אף הריון בנשים שעברו תהליך של הכנסת הסליל. הסליל יעיל במניעת הריון לפחות כמו קשירת חצוצרות. הכנסתו גורמת לחסימת תעלות החצוצרה ובכך מונעת מפגש בין הביצית לזרע. הוא מיוצר מהחומר ניטינול. חומר זה ידוע כבר תקופה ארוכה כבטוח מאוד בשל הניסיון הרב שמשתמשים בו בסטנטים המיועדים לתחום הקרדיאלי.

בעת השתחררות הסליל הוא מקבל את צורת התעלה. סיבי הפוליאתילן המצויים בתוכו משרים גדילת רקמה בתוך הסליל ומחוצה לו. הרקמה גדלה באופן כזה שגדילתה חוסמת את החצוצרות באופן קבוע. תהליך הגדילה אורך כשלושה חודשים. במהלך שלושה חודשים אלה יש להשתמש באמצעי מניעה נוסף.

חברת מ.ד.ס פארם הינה היבואנית של סליל ה-ESSURE.

בואו לדבר על זה בפורום גלולות ואמצעי מניעה.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום