פורטל הבריאות Doctors מתחדש

(0)
לדרג

פורטל הבריאות הוותיק ברשת צועד קדימה ומציע לגולשיו אתר מתקדם ומודרני בסביבת האינטרנט. בואו להתרשם ולהנות מחווית הגלישה

מאת: מערכת zap doctors

פורטל הבריאות Doctors מתחדש: האתר הוותיק מסוגו ברשת משנה את פניו ועולה בגרסה אינטרנטית חדשה, מעודכנת, מעוצבת וידידותית יותר לגולש.

ב-Doctors.co.il החדש הושקעו משאבים רבים שמשדרגים את הניווט והשימושיות באתר. מובן כי כל התכנים, הפורומים והשירותים שהופיעו ב-Doctors הקודם יוצגו גם במתכונת החדשה של האתר.

אנו מקווים לצעוד עמכם - ציבור הגולשים, רופאים והמטפלים - גם בשנים הקרובות מתוך כוונה להמשיך ולהוביל את תחום הבריאות בישראל.

הערה חשובה: האתר אופטימלי ברזולציה 1024X764. ברזולציה נמוכה יותר תהא הגלישה פחות נוחה.

פורטל Doctors: קווים לדמותו

פורטל Doctors.co.il הוקם ב-1998 וביסס את מעמדו כפורטל הבריאות לקהל הרחב המוביל בישראל.

כיום, נשען האתר על שלושה רבדים עיקריים: תוכן, פורומים ושירותיים רפואיים לקהילה. בתחום התוכן, משלב האתר כתבות תוכן, מחקרים ומאמרים מקצועיים של בכירי הרופאים בישראל, וכן מומחים מתחום הרפואה המשלימה ומטפלים מוסמכים לבריאות הנפש. נוסף על כך, מחזיק האתר בדסק חדשות המעדכן באופן יומיומי את כל המידע האקטואלי החשוב בתחום הבריאות, ועורך מפעם לפעם תחקירים עצמאיים. נוסף על מערכת עריכה מקצועית, עומד לראשות האתר רופא מומחה המשמש כעורך תוכן רפואי.

לצד התוכן הכתוב, מונה המערכת המקצועית של האתר כ-280 פורומים, המנוהלים על ידי מיטב הרופאים המומחים והמטפלים בישראל. פורומים אלו מאפשרים לגולשים להתייעץ עם רופאים בכירים בנושאים מגוונים, החל מרפואת עור, נשים, ילדים, עיניים, גיל המעבר, כירורגיה פלסטית, וכלה בכושר גופני, תזונה, דיאטות, ותחומים רבים אחרים.

האתר כולל מגוון רחב של שירותים רפואיים ואינדקסים לאיתור רופאים, תרופות ומוצרים, וכן מערכת דיאטה אונליין, מחשבוני בריאות, חדר כושר מקוון, בדיקת תקינות ראייה אונליין ועוד.

המגוון, העומק, האיכות, המקצועיות, ההקפדה על הפרדה בין תוכן מקצועי לפרסום - כל אלה ועוד הופכים את אתר דוקטורס לפורטל הנהנה ממוניטין רב הן בקרב אנשי מקצוע והן בקרב הציבור הרחב.

בימים הקרובים ניתן יהיה להמשיך לגלוש באתר הקודם בכתובת old.doctors.co.il

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום