צרכנות רפואית: טיפול בצרבת והשלמת סידן

(0)
לדרג

שתי ציפורים במכה אחת: טבליות חדשות בטעם מנטה מטפלות במהירות בצרבת ותורמות להשלמת רמת הסידן בגוף

מאת: מערכת zap doctors

בשורה משמחת לישראלים הסובלים מצרבת: טבליות טאמס במהדורת Extra, לטיפול מהיר בצרבת מגיעות בימים אלו לישראל ונקראות טאמס EX סמוטיס (Extra). מדובר בטבליות לעיסה המתמוססות במהירות בפה, בטעם מרענן של מנטה ובתחושה חלקה. כמו-כן, לצד הטיפול בצרבת, הן תורמות להשלמת רמת הסידן בגוף.

מסקר שנערך לאחרונה באמצעות מכון גיאוקרטוגרפיה, עלה כי כ-33% מהאוכלוסייה הבוגרת בישראל סובלים מצרבת. סקר נוסף שבדק את שכיחות הופעת הצרבת בקרב נשים בהריון ונערך באמצעות מכון מותגים קבע כי כ-54% מהן סובלות מצרבת. תחושת הצרבת מתחילה להופיע בדרך-כלל בסוף השליש הראשון של ההריון, ונעשית תכופה יותר וחמורה יותר בחודשי ההריון המאוחרים.

טאמס EX סמוטיס, המיוצרות על ידי חברת גלקסו סמית קליין (GSK), מכילות סותר חומצה קלציום קרבונט המנטרל את חומציות הקיבה ומקל מיידית על תחושת הצריבה. בהגיען לקיבה לאחר ההתמוססות בפה ובמגע עם החומצה הן מנטרלות אותה תוך מספר דקות.

הטבליות מכילות קלציום קרבונט, בעל זמינות גבוהה וספיגה טובה בדם ויעיל כתוספת סידן בשימוש יומי. לקיחת מנות קטנות של סידן משפרת את יעילות הספיגה ולכן מומלץ לחלק את הצריכה היומית של הטבליות לפעמיים ביום.

על פי מכון הבריאות הלאומי של ארצות הברית, ה-NIH, הצריכה היומית המומלצת לסידן עבור צעירים בגילאי 11-24 היא 1,200-1,500 מ"ג וכן עבור נשים בהריון ומיניקות. עבור נשים בגילאי 25-50 ועבור נשים מעל גיל 50, אשר נוטלות אסרטוגנים, מומלץ לצרוך כמות של 1,000 מ"ג סידן ביום וכן עבור גברים בגילאי 25-65. עבור גברים ונשים מעל גיל 65 וכן עבור נשים מעל גיל 50 שאינן נוטלות אסטרוגנים מומלץ לצרוך כמות של 1,500 מ"ג סידן ביום.

ניתן להשיג את הטבליות בכל בתי המרקחת ורשתות הפארמה ברחבי הארץ. עלות אריזה של 60 טבליות: 34.90 ש"ח.

בואו לדבר על זה בפורום צרבת.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום