נקודת ה-G: רוצה להגדיל?

(0)
לדרג

אסתטיקה ואגינלית: בעזרת טיפול חדשני המגדיל את נקודת ה-G, נשים יוכלו להנות יותר בעת קיום יחסי מין

מאת: מערכת zap doctors

יחסים הם דבר מורכב ובפרט יחסי מין. נשים נהנות מדברים שונים ואילו ישנן נשים שאינן נהנות כלל מקיום יחסי מין; הסיבות לכך רבות ומגוונות: מצבה הנפשי של האישה בעת קיום יחסי המין, מצבה הגופני והדימוי העצמי שלה לגבי גופה, ההתאמה המינית בינה לבין הפרטנר וגורמים נוספים שלא תמיד ניתנים שליטה עליהם והם עלולים להשתנות מאקט לאקט.

המשותף לכל הנשים הוא אותה נקודה נסתרת בגוף האישה המכונה נקודת ה-G; בכוחה להסב עונג מיני עוצמתי גם למי שטרם חוותה בחייה אורגזמה. את קיומה של נקודת ה-G גילה החוקר הגרמני ארנסט גרפנבורג בשנת 1950. הוא כתב עליה ותיאר אותה במאמר שנתפש בתקופתו חתרני ונועז מאוד, כאזור ארוטי בואגינה שגדל כשהוא מגורה ויכול להוביל לריגוש מיני עז.

אולם, ידוע כי נשים רבות מתקשות לאתר את הנקודה בגופן והפרטנרים שלהן התקשו אף הם במשימת האיתור. קושי זה הוביל בעיקר לעוגמת נפש ואף להטלת ספק בעצם קיומה של הנקודה הנסתרת.

הנקודה גדלה

טיפול חדשני, שכבר הפך ללהיט בתחום המתפתח של אסתטיקה וגינאלית בארצות הברית, מציע איתור קל ופשוט של נקודת ה-G והפקת עונג מקסימלית. מדובר בהליך עיבוי נקודת ה-G והגדלתה. נקודת ה-G ממוקמת על דופן הנרתיק כ-5 ס"מ מפתחו. אחוז ניכר מהנשים, כאמור, לא מודע למיקומה המדויק, שכן היא קטנה מאוד ורק בגירוי ישיר ומתמשך היא גדלה ויכולה להביא לסיפוק מיני משודרג, עד לקבלת אורגזמה רחמית, שחזקה בעוצמתה מאורגזמת הדגדגן. כעת הטיפול החדש מתבצע גם בארץ ובמהלכו מוזרק לנקודת ה-G חומר טבעי המגדיל אותה למשך כחצי שנה. גודלה החדש ומיקומה מבטיחים חיכוך רב יותר של הנקודה במהלך קיום יחסי מין ומכאן סיכויי הצלחה גבוהים בהשגת האורגזמה הרחמית.

לדברי ד"ר שמואל לוין, מנהל המחלקה לאסתטיקה וגינאלית ברשת 'פרופורציה', "הטיפול לעיבוי נקודת ה-G, שהפופולריות שלו תפסה תאוצה בשנתיים האחרונות בעיקר בארה"ב, הינו קצר מאוד ואורך מספר דקות בלבד. הרופא מאתר את הנקודה בסיועה התחושתי של המטופלת, מאלחש את האזור ומזריק 1cc של רסטלין לנקודת ה-G".

רסטילן הוא חומר טבעי המאושר לשימוש על ידי משרד הבריאות ומוכר לציבור כממלא קמטים. בשימושו בטיפול זה הוא מעבה ומטפיח את האזור ולמעשה "ממלא" את נקודת ה-G עד לגודלה הטבעי בעת גירוי ישיר עליה. כעבור חצי שנה מסיים הרסטילן את תהליך ספיגתו המלאה בגוף, והנקודה חוזרת לגודלה הרגיל. ד"ר לוין מוסיף, כי "הטיפול כרוך בהתערבות כירורגית מועטה בלבד, אין לו תופעות לוואי והסיכונים הכרוכים בו נחשבים למזעריים. הרסטילן בטוח לשימוש, ומאחר והוא נספג בגוף, תוצאות השימוש בו הפיכות. החזרה לשגרה רגילה בכלל ושגרה מינית בפרט, לאחר הטיפול - מיידית".

הטיפול מתאים לנשים בוגרות, ובעיקר כאלו שמתקשות להגיע לאורגזמה. נשים שעברו את הטיפול בחו"ל מדווחות על עלייה בחשק המיני, על מודעות פיזית חדשה למיקומה של נקודת ה-G ועל השפעה משמעותית על האורגזמות, תדירותן ועוצמתן. האורגזמה שמתקבלת כתוצאה מחיכוך עם נקודת ה-G הינה אורגזמה אחרת, שונה לחלוטין מאורגזמת הדגדגן, חזקה ועוצמתית, מורגשת בכל הגוף ומלווה, כמו אצל הגבר, בנוזל מהשופכה שמבשר על הריגוש המיני העז. 87% מהנשים שעברו את הטיפול בארה"ב מדווחות על שיפור משמעותי בחיי המין.

לפרטים נוספים - לחצו כאן.

בואו לדבר על זה בפורומים הבאים:

פורום ניתוחים פלסטים ואסתטיים של הפות, הלדן ורצפת האגן

פורום טיפול מיני בנשים

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום