צרכנות רפואית מס' 98

(0)
לדרג

חדש בצרכנות: גלולה אחת ליום שאחרי, תכשיר להגנת העור מעקיצות, תרסיס לטיפול בעין יבשה וטיפול בשיער דליל

טיפול כירופרקטיקה
053-7932991 (מספר מקשר)
גלולה אחת ליום שאחרי

חברת תרימה החלה בימים אלה בשיווק פוסטינור NEW - אותה גלולת "היום שאחרי" המוכרת, מהיום בגלולה אחת בלבד. הגלולה מעניקה למטופלות נוחות מרבית על ידי איחוד שתי הגלולות, אותן היה צריך לקחת בעבר במרווח של 12 שעות ביניהן, לאחת בלבד. החידוש פותר את בעיית שכחת הגלולה השניה ותורם להיענות גבוהה יותר לטיפול ולסיכויי הצלחה גבוהים יותר.

פוסטינור NEW הינה גלולה למניעת הריון לאחר קיום מגע מיני, ללא אמצעי מניעה. הגלולה מכילה Levonorgestrel 1.5mg - הורמון סינתטי (פרוגסטרון), המצוי במינון נמוך גם בגלולות שונות למניעת היריון. הגלולה הינה פטנט עולמי אשר מפחית את הסיכוי להיריון, בעקבות מגע מיני לא מוגן ל-1%, ולכן היא מהווה טיפול בטוח ואפקטיבי למניעת היריון, לאחר קיום מגע מיני ללא אמצעי מניעה, אונס, או כאשר אמצעי המניעה שננקט נכשל או לא מספק.

השימוש בגלולה פשוט ויעיל ומאפשר מניעת הריון בשלב המוקדם ביותר שלו, ללא התערבות פולשנית וללא צורך בהפסקת הריון בשלבים מתקדמים יותר. התרופה פועלת טוב יותר באם נלקחת מוקדם ככל האפשר, ולכן מומלץ לקחת אותה בעת הצורך, בהקדם, אך לא מאוחר מ-72 שעות לאחר המגע.

ניתן להשיג את הגלולה בכל בתי המרקחת ורשתות הפארם, בעלות של 97.5 ש"ח, ללא צורך במרשם רופא.

לרכישת הפריט on-line - לחצו כאן.

הסוף לעקיצות

מחקר שנערך על-ידי מכון דרמטולוגי עצמאי, נדרש לבדוק את יעילות התכשיר ארומה-תוש ספריי בהשוואה לפלסבו. במהלך המחקר נספרו מספר העקיצות בשני מדדי זמן שונים. מסקנת המחקר הראו, כי שימוש בתכשיר הפחית בצורה משמעותית את מספר העקיצות, בהשוואה לפלסבו, במדידה מיידית לאחר המריחה ולאחר שעתיים. בכדי להעריך את אחוז ההגנה שמספק התכשיר, נקבע מדד משוקלל, המשקף את אחוז ההגנה שמספק המוצר: התכשיר מספק הגנה מפני עקיצות יתושים של 93.5% בטווח המיידי ו-60.9% לאחר שעתיים.

ארומה-תוש ספריי, המכיל שמנים ארומטיים, למריחה והגנה על העור, נבדק דרמטולוגית על יד מכון דרמטולוגי עצמאי. באף אחד מהנבדקים לא נצפתה תגובה בלתי רצויה, גירוי או אדמומיות.

לרכישת הפריט on-line - הקליקו כאן.

תרסיס לטיפול בעין יבשה

תופעת עין יבשה יכולה להיות עקב מספר סיבות: כאשר העין לא מייצרת מספיק דמעות, כאשר חל אידוי יתר של הדמעות, או כאשר קיימת בעיה באיכות ציפוי בלוטת הדמע. תפקידן של הדמעות הוא לסכך את העין ולשמור על משטח העין החיצוני רטוב. הסימפטומים של עין יבשה: עקצוץ, צריבה, גרד, הפרשה צמיגית, תחושת יובש, עייפות העיניים, תחושת חול, רגישות לאור ורגישות לעשן. תסמונת זו מקשה על השימוש בעדשות מגע. הקיצוניות השניה של תופעה זו יכולה להתבטא בעודף דמעות, אשר הינו ביטוי נוסף של התסמונת. 80% מכל מקרי העין היבשה המאובחנים נובעים מחוסר בשכבה השומנית של רובד הדמעות. ייצוב השכבה הוא הטיפול האידיאלי שאושר על ידי מספר מחקרים קליניים.

חברת תרימה משווקת את Tears Again - מוצר פטנט ייחודי לטיפול בתסמונת העין היבשה. התרסיס המותז על עין עצומה, בטוח לשימוש בכל גיל ומתאים במיוחד למרכיבי עדשות מגע ולאחר ניתוחי לייזר. עם השימוש בתכשיר מושגת הטבה מיידית, השפעת הריסוס נמשכת כ-4 שעות. התרסיס מטפל בסימפטומים הנגרמים כתוצאה מעין יבשה. הסיבות הנפוצות לכך הן: הרכבת עדשות מגע, עבודה מרובה מול מחשב, סביבת אויר יבש - אבק, זיהום אויר, מזג אויר, רוח, עשן סיגריות, לחות נמוכה בטיסות ועוד.

ד"ר דוד צדוק, יו"ר החוג לקרנית, ביה"ח אסף הרופא, אמר: "Tears Again הינו תכשיר חדש המופיע כתרסיס המטפל בשכבה השומנית של הדמעות. פגיעה בשכבה זו הינה שכיחה למדיי ונגרמת בעיקר על רקע דלקת בריסים ומחלת בלוטות המיבומיאן, המתבטאת בירידה בהפרשת השומן דרך פתחי בלוטות המיבומיאן. זהו המוצר היחיד המכיל שומן (ליפוזומים אשר מחזירים חמצן ולחות) ובכך, כאמור, מייצב את השכבה השומנית וכתוצאה מכך מונע איוד יתר ומקל על תסמיני העין היבשה".

ניתן להשיג את התרסיס בכל בתי המרקחת והפארמים, בעלות של 88 ש"ח, ללא צורך במרשם רופא.

לרכישת הפריט on-line - ראו כאן.

טיפול בשיער דליל

נשים סובלות מנשירת שיער משמעותית בשלבים שונים של החיים. בישראל בממוצע כ-20-30% בקרב נשים מעל גיל 50 סובלות מנשירת שיער משמעותית. נתונים סטטיסטיים אלה עומדים במרכז מסע הסברה מיוחד של חברת התרופות תרימה, יצרנית מינוקסי 2, התרופה היחידה שהמרכיב הפעיל שבה אושר כתרופה לטיפול בנשירת שיער בקרב נשים.

החומר הרפואי הכלול בתכשיר הוא היחיד בעולם המאושר לטיפול חיצוני בהתקרחות. הוא מונע את הנשירה ומצמיח שיער מחדש. סגולות המרכיב נתגלו באקראי, לאחר שנועד במקור לטיפול ביתר לחץ דם ועד מהרה התברר, כי חל שגשוג בכמות השיער על גופם של המטופלים. התכשיר פותח כנוזל שקוף למריחה על הקרקפת והיווה תגלית מהפכנית בכל הקשור בטיפול בהתקרחות.

התכשיר מתאים לשימוש חיצוני ונמכר ללא מרשם רופא בכל בתי המרקחת והפארמים, בעלות של 215.20 ש"ח ברכישת זוג במבצע ו-288.80 ש"ח בקניית שני תכשירים בנפרד.

לרכישת הפריט on-line - הביטו כאן.

בואו לדבר על זה בפורום מין ומיניות, בפורום רפואת עור ובפורום מחלות וטיפולים של הרשתית.

  • צור קשר
ד"ר לורנס בין
שדות שמסומנים בכוכבית הם חובה
חשוב לדעת: לאחר מילוי הטופס פרטיך יועברו למרכז השירות של Zap Doctors ומשם לרופאים. לעיתים רחוקות לא נוכל להעביר את הבקשה, או שהיא תועבר באיחור. לכן, בכל מקרה של בעיה דחופה אנו ממליצים להתייעץ עם רופאים בקופ"ח או בבי"ח ולהימנע ממילוי פרטים אישיים, רגישים או חסויים בטופס.
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום