מדוע דיאטות לא עובדות

(0)
לדרג

למרות הגברת המודעות, אנו ממשיכים להשמין. הסיבה: דרך טיפול מוטעית. אז מה ניתן לעשות? התשובה לפניכם

מאת: מרכז סאקר

תעשיית הדיאטות מגלגלת מדי שנה מיליוני שקלים. ספרים, מוצרים ושיטות חדשות קמות כמו פטריות אחרי הגשם. אך אנו רק הולכים ונעשים שמנים יותר. משום מה הדיאטות לא עובדות. הסיבה: הטיפולים הקיימים כיום מתמודדים עם הסימפטומים ולא עם הגורמים לבעייה. השאלה החשובה ביותר לא נשאלת: מדוע אנו עולים במשקל?

מלבד סיבות נפשיות, קימות סיבות פיזיולוגיות לעליה במשקל. אחת הסיבות הכי משמעותיות היא פעילות לא תקינה של מערכת העיכול. הצטברות של רעלים בגוף גורמים לספיגה לקויה במערכת העיכול המובילה לחוסר בוויטמינים, מינרלים ואבני בניין חיוניים לגוף. הגוף חש בחוסר, ובעקבות כך "דורש" תזונה רבה יותר.

כשהמעי הגס אינו מתפקד כראוי, ישנה הצטברות של פסולת המגיעה למעי הדק ונוצרת שכבת פסולת רעילה המפריעה לספיגת המזון. הגוף נותר לא מסופק, ופונה למזון. בנוסף, חילוף החומרים בגוף, האחראי להפיכת המזון לאנרגיה, איטי יותר בעקבות כך. אם הגוף לא הופך את המזון לאנרגיה, המזון יהפוך לשומן. ברגע שהמעי נקי, קל יותר להפוך את המזון לאנרגיה, והספיגה טובה יותר. האדם ירגיש בריא יותר, ויצרוך פחות מזון.

ד"ר עדי סאקר, מומחה לתזונה וניקוי גוף, ממרפאת סאקר בתל אביב, טוען שרמת הספיגה של מטופליו לא הגיעה אף פעם ליותר מ-80%. לדבריו, אחת הסיבות המשמעותיות ביותר להשמנה ובעיות רבות נוספות, כגון כולסטרול, אלרגיות, לחץ דם, מחלות מעיים, טחורים ובעיות עיכול שונות הכוללות גם את סרטן המעי הגס היא העובדה שהמעי גדוש בפסולת, והרעלים מתפזרים ומזהמים את מערכות הגוף, תופעה הקרויה הרעלה עצמית. כל רקמות הגוף מושפעות מהרעלה זו. ישנם גורמים רבים להרעלה עצמית החל מתזונה לא נכונה, חוסר בפעילות גופנית, מצוקה ועוד. המעי הגס הוא "העבריין" הגדול ביותר בגרימת מחלות בגוף ואחראי לכ-80% מכל המחלות הקריטיות.

על ידי הגברת יכולת המעי להיפטר במהירות מהפסולת, ניתן למנוע עלייה במשקל ואת הסכנות להתפתחות מחלות מעיים שונות. חברות התרופות המודעות לכך מוציאות לשוק כל שנה כמויות אדירות של תרופות כימיות משלשלות לניקוי הכוללות כדורים, כמוסות, נוזל, תה משלש ואפילו שוקולד, שהשימוש בהן לאורך זמן יפסיק להשפיע או יגרום להתמכרות. כלומר המעי יהפוך לעצל ואף יגרום לנזק גופני בלתי הפיך, כגון סרטן, עצירויות ועוד.

על ההידרותרפיה

ההידרותרפיה הינה שיטה קדומה ומוכרת, המתבססת על שטיפת המעי הגס במים טהורים. "מניסיוני ומניסיון מומחים בעלי שם עולמי בארה"ב ובישראל בהתמודדותנו למציאת פתרון לבעיות חולי וכאב מצאנו, כי שיטת ההידרותרפיה היא היעילה והבטוחה ביותר לניקוי המעי מפסולת", מדגיש ד"ר סאקר.

הטיפול מתבצע בשימוש בציוד חדשני, ברמה היגיינית גבוהה וללא כאבים. חוקן, לעומת הידרותרפיה, מנקה רק את פי הטבעת והקצה התחתון של המעי. הידרותרפיה, לעומת זאת, מנקה את כל המעי, מחזקת ומגמישה אותו.

לטענת ד"ר רובינס, רופא ונטורפת מארה"ב, ישנה השפעה ישירה בין ניקוי הגוף מרעלים לירידה במשקל. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שמטפלים בגורם ולא בסימפטום. הפסולת יכולה להגיע, לטענתו, ל-פי חמש מגודל הטבעי של המעי. בין 3 ק"ג ל-34 ק"ג של פסולת יכולים להיאגר במעי. שיטת ההידרותרפיה יכולה לסייע בפינוי הפסולת, בניקוי רעלים ובכך תורמת לירידה במשקל ולעלייה בחיוניות ובאנרגיות של הגוף.

בואו לדבר על זה בפורום תזונה וניקוי הגוף מרעלים, בניהולו של ד"ר עדי סאקר, ובפורום קולון הידרותרפיה - ניקוי רעלים.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום