צרכנות רפואית מדור מס' 32

(0)
לדרג

ראש השנה הסיני, כאבים להורים (וגם לילדים) ומה עושים כדי להוריד את לחץ הדם בצורה טבעית?

חדש - אדויל ליקווי ג'ל באריזת התנסות 2 אדויל 3.90 ¤

חברת "ניאופרם" משיקה בימים אלה אריזת התנסות לאדויל ליקווי ג'ל (חומר פעיל: איבופרופן), המכילה 2 קפסולות.

אדויל ליקווי ג'ל עשה מהפך בתחום משככי הכאבים בישראל, והיה לתכשיר היחיד שהצליח לחדור בהצלחה לשוק שמרני זה בשנים האחרונות.

הצרכן שידוע כאחד שלא מחליף סוסים מנצחים, נוהג בדרך כלל להמשיך להשתמש במשכך הכאבים אותו הוא מכיר.
אדויל ליקווי ג'ל הגיע לישראל בדיוק לפני 5 שנים, בזכות החדשנות והפעילות השיווקית הטובה, הצרכנים החלו לנסות - ונשארו נאמנים. המחקרים הוכיחו כי הצרכנים נשארו נאמנים בזכות הנסיון הטוב והעובדה שהתוצאה היתה טובה ומהירה.

על כן החליטו ב"ניאופרם" לפתח אריזת התנסות, על מנת לאפשר לצרכנים שטרם התנסו בתכשיר, להתנסות ולהיווכח מיעילותו - כי אין חכם כבעל ניסיון. אריזת ההתנסות החדשה, הינה אריזה נוחה שיכולה לשמש לכל אחד גם כ"אריזת חרום" שתהיה בתיק לכל מקרה.

השקת אריזת ההתנסות החדשה, הינה חלק ממהלך שיווקי שמבצעת החברה, הכולל גם קמפיין פרסום מסיבי של רדיו, עיתונות ושילוט חוצות עם הסיסמא המובילה: "אם אין לכם מושג ירוק מה זה אדויל, עכשיו יש לכם הזדמנות לנסות",
אדויל ליקווי ג'ל, הינו משכך כאבים מספר 1 בארץ ובעולם בקטגורית איבופרופן, מיועד לטיפול מהיר במגוון רחב של כאבים: כאבי ראש, כאבי שיניים, כאבי גב, כאבי שרירים וכאבי מחזור. כמו כן הוא מוריד חום ונוגד דלקות במחלות ראומטיות.

אדויל ליקווי ג'ל, מתוצרת חברת התרופות האמריקאית WYETH, ניתן לרכוש ללא מרשם רופא גם באריזות המכילות 16 יחידות (גם מחוץ לבית המרקחת), 40 יחידות ו 80 יחידות.

אריזת התנסות של אדויל ליקווי ג'ל מכילה 2 קפסולות, נמכרת ב 3.90 ¤ בלבד, בבתי המרקחת וברשתות הפארם.

נוקטיום - סירופ הומיאופטי לתינוקות וילדים ללילות שקטים וימים רגועים

20%-30% מהילדים עד גיל 3 סובלים מבעיות שינה.השינה חשובה לעיבוד מידע, למידה וזיכרון אצל בני אדם ובמיוחד אצל תינוקות. שינה עמוקה ורצופה מסייעת להתפתחות המוח במיוחד בשנים הראשונות לחיים. לכן חשוב לסייע לתינוקות המתקשים להירדם או המתעוררים בלילה.

גם ההורים סובלים ומותשים כשהתינוק בוכה בלילה או עצבני ונרגן בשעות היום דבר שמשפיעה על יכולתם לתפקד בעבודה ובזוגיות.

הורים ורופאים משתדלים להימנע מתרופות כימיות במקרים אלו כי לא מעוניינים שהתינוק / הילד יסומם או יתמכר.

נוקטיום הינו סירופ הומיאופטי המכיל 4 רכיבים טבעיים ומסייע להורים ולתינוקות הסובלים:
מעצבנות ביום .
מתקשים בהירדמות.
מתעוררים בלילה, בוכים או רוצים לשחק.
מתעוררים בלילה בבהלה.
חסרי שקט ביום ובלילה.

לנוקטיום 4 רכיבים טבעיים הכוללים:
Coffea Cruda7 CH, CH7 Jalapa, Cypripedium Pubescens 7 CH ו- Stramonium 7 CH.

* מומלץ לתת כפית ביום או לפני השינה לתינוקות מעל גיל שנה והלאה.

יתרונות המוצר:
מוצר טבעי הומיאופטי מוגמר ומוכן לשימוש עבור תינוקות מעל גיל שנה.
ללא צבע מאכל.
לא ממכר.
ללא תופעות לוואי.
ללא מרשם רופא.
מאושר ע"י משרד הבריאות עבור ילדים הסובלים מעצבנות ביום ובלילה לתינוקות מעל גיל שנה.

הסירופ נמכר בבקבוק 125 מ"ל עם כפית מדידה של 5 מ"ל במחיר 49 ש"ח בבתי המרקחת, בתי הטבע
וברשתות הפארם.

מיוצר ע"י חברת התרופות, ארקופרמה המובילה באירופה במוצרים טבעיים ומופץ ע"י חברת פרמה גורי.

חברת פרמה גורי - חברה מובילה בשיווק והפצה של מוצרי טבע, תוספי מזון, מזון טבעי, קוסמטיקה, טואלטיקה, צבעי שיער טבעיים ועוד.

טיפול חדש ביתר לחץ דם - באמצעות טיפול הומיאופתי וטכניקות הרפיה

'אריאל - רפואה רב תחומית מקבוצת שורש', מציעים טיפול חדשני לסובלים מיתר לחץ דם, באמצעות טיפול הומיאופתי בשילוב טכניקות הרפיה. מדובר בטיפול חדשני שכן הוא מביא לריפוי הגורמים שיוצרים את לחץ הדם עד לאיזון קבוע. עד כה הטיפולים הקיימים הפחיתו את לחץ הדם, אך לא טיפלו בגורמים שהביאו לעלייתו מה שיצר נטילת תרופות באופן קבוע וממושך.

בישראל חצי מיליון מבני 20 ומעלה סובלים מיתר לחץ דם, המכונה גם "הרוצח השקט" מכיוון שברוב המקרים הוא אינו גורם לתסמינים בטווח המיידי. עם זאת, יתר לחץ דם בטווח הארוך הינו קטלני ומסוכן כי הוא גורם לסיבוכים קשים ובהם התקפי לב, שבץ מוחי ועוד.

שיטת הטיפול החדשה:
לאחר ברור הומיאופתי, מותאמת לחולה תרופה הומיאופתית. הטיפול ההומיאופתי מלווה בקורס של טכניקות הרפיה כגון יוגה ומדיטציה, שמטרתו לתת לחולה כלים להרפיה שתומכים בטיפול התרופתי ההומיאופתי. במשך 10 שבועות מתחילת הטיפול המטופלים ישתתפו במפגשים חד שבועיים בהדרכת מומחית להרפיה.

במהלך הטיפול מגיעים המטופלים לביקורת ומעקב אחר ערכי לחץ הדם שלו ובו מחליטים, בהתאם לתוצאות על הפחתת הטיפול התרופתי. עם התקדמות ציר הזמן מורידים באופן הדרגתי את התרופות הקונבנציונליות ובהמשך גם את התרופות ההומיאופתיות, עד למצב בו לחץ הדם חוזר לאיזון באופן טבעי ואין צורך בתרופות כלשהן. מדובר בריפוי במלוא מובן המילה.

ד"ר אלטמן, מומחה בהומיאופתיה פרדיקטיבית מ'אריאל רפואה רב תחומית' העומד בראש המחלקה לטיפול ביתר לחץ דם אמר כי "מדובר בשיטת טיפול חדשה שכן היא אכן מרפאת את הגורמים לבעיית לחץ הדם, בניגוד לטיפול שהיה עד כה שרק הפחית את לחץ הדם ויצר צורך קבוע בנטילת תרופות. מדובר בשיטה חדשה יחסית אבל כבר הוכיחה את יעילותה במקרים רבים.

הישראלים חוגגים את שנת הכלב:

קמפוס ברושים (בית הספר להסמכות והכשרת מטפלים המועדון לספורט באוניברסיטת תל אביב), יציין את תחילתה של השנה הסינית החדשה ביום פתוח והפנינג צבעוני. אירועי שנת הכלב בקמפוס אשר יהיו פתוחים לסטודנטים המתעניינים בתחומי הרפואה המשלימה ביניהם שיאצו, עיסוי רפואי, רפלקסולוגיה ורפואה סינית. המתעניינים יזכו להתנסות בקליגראפיה, כתב סיני עתיק.

ההפנינג יחל בשעה 17:30 וימשך עד שעות הערב ויכלול :
פתיחה חגיגית של ההתנסות בקליגרפיה, הכתב הסיני העתיק ובמקביל הצגת אביזרים וקמעות עם קליגרפיות וחלוקת עלוני הסבר עם הנחיות לכתיבה של מילים כמו שנה טובה, כלב, אריכות ימים ועוד. במקביל תיערך במקום הקרנת סרטים תיעודיים בנושא.
הרצאה אודות שנת הכלב ואסטרולוגיה סינית.
התנסות בצ'י קונג, שיטה סינית מדיטטיבית לאיזון אנרגיה.

למתעניינים בלימודי רפואה משלימה יערכו הרצאות חוויתיות הכוללות התנסות שיאצו, עיסוי רפואי רפלקסולוגיה. בתחילת האירוע יפתחו חגיגית שתי תערוכות של תלמידי מגמת קליגראפיה, אחת מסורתית והשנייה מודרנית. התערוכות תלוונה בכתוביות והסברים. התערוכות תהיינה פתוחות במהלך כל היום.

ההפנינג יערך בין השעות 14:00-19:00 בקמפוס ברושים, רחוב ג'ורס וייז, קרית האוניברסיטה, רמת אביב. טלפון: 03-6411961. האירוע יתקיים בכל מזג אוויר

לימודים - אודות קמפוס ברושים

בית הספר פועל בשיתוף ומנהל את היחידה לרפואה משלימה(מלר"מ) בבי"ח איכילוב, ושם לעצמו למטרה מובילות אקדמית ולמידה אינטגרטיבית, בתחום הרפואה המשלימה בארץ. השאיפה למצויינות וסטנדרטים אקדמיים מתבטאות בתכניות הלימוד הרחבות ביותר בתחום ובסף קבלה מהגבוהים בארץ וכן בדגש על מחקר בתחום הרפואה המשלימה. מאידך נהנים הסטודנטים מאווירת לימודים ביתית, המאפשרת שימת דגש על התפתחותם האישית ויחס פרטני . סגל ההוראה מורכב מבכירי המרצים והמומחים ברפואה משלימה בעלי נסיון טיפולי עשיר ביותר.

קורס עזרה ראשונה לטף במ.מ.ש (מרכז משפחתי שכונתי)בשיתוף ההורים והתינוקות

בבית עמותת מ.מ.ש (מרכז משפחתי שכונתי) בת"א יפתח קורס מיוחד לעזרה ראשונה לטף בה ישתתפו ההורים יחד עם התינוקות. ההורים בשיתוף ויחד עם הילדים ילמדו ויתנסו יחד האחד על השני (ההורה על התינוק) באופן אקטיבי איך לפעול במקרי חירום רפואיים מגוונים כגון הכרת המערכות הבסיסיות בגוף אדם, החייאת לב ריאה לילדים תינוקות ומבוגרים ילמדו כיצד להשתמש בציוד החייאה בסיסי, כיצד לטפל בחנק מגוף זר ולטפל בנפגע נושם או מחוסר הכרה, כיצד לטפל בהרעלות ושאיפת גזים, התחשמלות, טביעה, עילפון, נשימת יתר (היפרוונטלציה) אפילפסיה, אסטמה, בצקת ראות, התכווצויות כתוצאה מחום גבוה, התייבשות, מכת חום, עצירת שתפי דם, פצעים, פגיעות ראש ועוד...

אלן שיין, מנהלת עמותת מ.מ.ש מציינת כי : "מאז ומתמיד אנו מצויים בדאגה הגדולה מכולן איך אנחנו כהורים נתמודד במצבי לחץ של מקרי חירום רפואיים אצל ילדינו. אצלנו ב מ.מ.ש. מספרת שיין, כל שבוע מעלות את השאלה הללו אימהות חדשות בעלות תינוקות ופעוטות. בגלל הביקוש החוזר אנחנו חקרנו ומצאנו חברה שבאה לקראתנו והרכבנו קורס של "עזרה ראשונה לטף" שגם מתאים מבחינת תכנים וגם מבחינת נוחות שעות הקורס כדי לאפשר הורים למשפחות צעירות להשתתף. כמובן תינוקות יונקים שעדיין צמודים לגוף האם ואינם זוחלים עדיין מוזמנים ללוות את ההורים

הקורס בן 10 שעות, המחולק ל- 4 מפגשים של שעתיים וחצי כל אחד בשעות הערב. כשההבדל בן קורס זה לבין קורסים אחרים הוא בשעות התרגול. זה עושה את כל ההבדל. בלי תרגול קשה מאוד ליישם את הנלמד וזה מקנה תחושת ביטחון ואימון ביכולות של ההורה. (שלא נזדקק!)

הקורס הוא חיוני לכל מבוגר או מתבגר אשר מטפל בתינוקות וילדים כולל בני משפחה, סבים, סבתות, גננות ומטפלות. אנחנו שמחים לקבל את כולם לקורס לא חייבים להיות הורה, וניתנת תעודה בסוף הקורס המוכרת גם על ידי משרד החינוך.

המחיר הוא 190 ¤ ליחיד 300 ¤ לשני אנשים מאותו בית אב. הקורס הראשון יתחיל ביום ב' ה 23 בינואר בשעה 20:00

לפרטים והרשמה ניתן להתקשר לעמותת מ.מ.ש בטלפון: 03-6472411
או דרך אתר האינטרנט של בית עמותת מ.מ.ש www.mamash.org.il

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום