בתי המרקחת הפרטיים מתאגדים אל מול הלקוח

(0)
לדרג

ש.ר.מ פארם רשת הפארם השנייה בגודלה - 100 בתי מרקחת בהיקף פעילות של 400 מיליון שקל

מאת: מערכת zap doctors
יו"ר הרשת אבי מושנזון:"אנו צופים כי בתוך שנה נגדיל את נתח השוק שלנו בכ-20%"

רשת בתי המרקחת הפרטיים ש.ר.מ יוצאת במהלך אסטרטגי ותהפוך לרשת בתי המרקחת השנייה בגודלה בישראל גם אל מול הלקוחות. הרשת שהוקמה לפני כעשור ופועלת ככזאת אל מול הספקים תקרא "ש.ר.מ פארם" ותאחד את נראות כל הסניפים ותחל לפעול כרשת מול הלקוחות. המהלך האסטרטגי לווה בהשקעה של מיליון שקל.

ש.ר.מ פארם כוללת כמאה בתי מרקחת הפרוסים ב-40 ישובים ברחבי הארץ החל מקרית שמונה שבצפון ועד אילת שבדרום. מחזור הפעילות של ש.ר.מ פארם עומד על 400 מיליון שקל בשנה. ברשת עובדים כיום 800 עובדים מהם כ-300 רוקחים. הרשת שתהפוך כעת גם לרשת אל מול הלקוח תפעל לשימור היחסים המיוחדים בין הרוקח לבין הקהילה ותמנע מהשתתפות במהלך של הוצאת תרופות ללא מרשם אל מחוץ למדפי הרוקח.

יו"ר הרשת אבי מושנזון: "הסביבה התחרותית של בתי המרקחת הפרטיים עברה בשנים האחרונות מהפך עם התחזקות רשתות הפארם. כאלה שמקצוע הרוקחות מהווה עבורם נכס אסטרטגי ראינו לנכון לבצע מהלך אסטרטגי על מנת לשמור את בתי המרקחת הפרטיים כגורם משמעותי בשוק המשמר את היחסים החשובים שבין הרוקח לקהילה"

"אנו רואים בתפקיד הרוקח פעילות חשובה לשמירה על בריאות הציבור ויכולתו להתייעץ ולקבל טיפול ראשוני מקצועי ועזרה בבחירת תרופות ותכשירים נכונים" מסביר מושנזון המשמש גם כנשיא סקציית הרוקחות הקהילתית בהסתדרות הרוקחים הבינלאומית. "מתוך אסטרטגיה זו בחרנו שלא להוציא את התרופות ללא מרשם מאחריותו של הרוקח על מנת לשמר את היכולת לתת שירות מקיף ומקצועי ללקוחותינו"

בתי המרקחת של הרשת עוברים בימים אלו מהפך בנראות החיצונית והפנימית שלהם כך שהלקוחות יוכלו להרגיש שהם באים לרשת בכל מקום בו יפגשו בסניף. הרשת שהופכת לשנייה בגודלה בשוק, מתעתדת להקים גם מותג פרטי שיכלול תכשירים ותרופות וכן תציע ללקוחות מבצעים רשתיים ותשקיע בשנה הקרובה כמיליון שקל בפעילות שיווק ופרסום. לדברי מושנזון: "אנו צופים כי בתוך שנה נגדיל את נתח השוק שלנו בכ-20%. כמו כן אנו צופים כי לרשת יצטרפו עוד כ-60 בתי מרקחת בשנתיים הקרובות"

בואו לדבר על כך בפורום רוקחות ותרופות

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום