להקדים תרופה

(0)
לדרג

שבוע המודעות למניעת סרטן העור ולגילויו המוקדם ייערך בישראל ב- 26 ביוני ועד ה- 1 ביולי

מאת: מערכת zap doctors

האגודה למלחמה בסרטן עורכת את "שבוע המודעות למניעת סרטן העור ולגילויו המוקדם" ב- 26 ביוני ועד ל- 1 ביולי 2005. במהלך שבוע זה, תפתחנה במסגרת מבצע מיוחד, כ - 400 תחנות לגילוי מוקדם של סרטן העור בכל רחבי הארץ ממעלות שבצפון ועד אילת שבדרום, בשיתוף קופות החולים, האיגוד הישראלי לרפואת עור והאיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית. התחנות יערכו בדיקות חינם לכלל הציבור, ללא תלות בחברות באחת מקופות החולים. כך למשל, חבר קופת חולים מכבי יוכל להיבדק חינם בתחנה לגילוי מוקדם הקרובה למקום מגוריו וממוקמת בשרותי בריאות כללית.

מירי זיו מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן מסרה:

"מאז יזמנו לראשונה את מבצע שבוע המודעות לסרטן העור, לפני כ - 13 שנים, עלה שיעור האבחון המוקדם של מלנומה פי 3 בקרב נשים ופי 2 בקרב גברים".

המבצע שייערך במהלך שבוע זה ילווה במסע הסברה בטלוויזיה, ברדיו ובעיתונות שמטרתו להניע את הציבור הישראלי להיבדק בתחנות אלו במסגרת המבצע, שנועד להגביר את המודעות למניעת סרטן העור ולגילויו המוקדם. רשימת תחנות הבדיקה על פי חלוקה לאזורים, תפורסם בעיתונות המקומית ובאתר האינטרנט של האגודה למלחמה בסרטן. בנוסף, ניתן לפנות למוקד ה'טלמידע' של האגודה למלחמה בסרטן המאויש 24 שעות ביממה, לבירור כתובת תחנה הסמוכה למקום המגורים.

האגודה למלחמה בסרטן קוראת לציבור בישראל לבוא ולהיבדק במהלך שבוע זה, ולנהוג בחוכמה בחשיפה לשמש גם במהלך כל השנה. כמו כן, ממליצה האגודה למלחמה בסרטן להיבדק אחת לשנה אצל רופא עור ובמידה ועל עורכם הופיעו נקודות חן חדשות או שנתגלו שינויים בגודלן וצבען של נקודות חן קיימות יש לפנות בהקדם לרופא.

עוד על אבחון, מעקב וטיפול בנגעים טרום סרטניים - לחצו כאן

עוד על סרטן העור - קווים לדמותו

אם חלית בסרטן העור
האגודה למלחמה בסרטן זקוקה לך


אם חלית בסרטן העור ואם יש לך רצון לשתף את הציבור בסיפור האישי של מחלתך, אנחנו באגודה למלחמה בסרטן, נודה לך מאוד.

אם כבר החלמת או אם עודך חולה נשמח אם תסייע לנו במאמצי ההסברה באמצעות השתתפות בכתבה בעיתון, בתכנית טלוויזיה, בשידור רדיו, או בהרצאה לפני קהל.

חשיפת סיפורך האישי יסייע לחולים להתעודד ולהתמלא תקווה ולבריאים לפעול באחריות, להבדק בבדיקות לגילוי מוקדם של סרטן העור ולהמנע מחשיפה לשמש.

אנא פנה/י אלינו!

בטלפון: 03-5721604 03-5719577 03-5721616
בפקס:03-5719578
או בדואר אלקטרוני: [email protected]

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום