מגן דוד אדום נערך למבצע נוסף של "קמחא דפסחא"

(0)
לדרג

מדי שנה בחג הפסח מורגלים צוותי מד"א בקריאות שווא לפינוי לבי"ח רק כדי לזכות שם בארוחה - מה נשתנה?

מאת: מערכת zap doctors
היכון, החל, צא

מגן דוד אדום בשיתוף עם העמותות "כח לתת" ו"הלב" נערך החל מהיום 10.4.05, ועד יום שלישי הבא, 19.4.05, לחדש את המבצע "קמחא דפסחא" שהתחיל בו אשתקד ונחל הצלחה גדולה הודות להתגייסות ההמונית של הציבור הרחב והיענותו היוצאת דופן ובאופן נדיב ורחב לתרום מוצרי מזון. מטרת המבצע לאסוף דברי מזון ולחלקם לנזקקים לקראת חג הפסח, וכך לצמצם ככל הניתן את התופעה המוכרת של נזקקים המבקשים לפנותם לביה"ח בסדר הפסח, רק בשל העובדה שאין הם יכולים להסב לסעודת החג. התרומות מהציבור הרחב יאפשרו לאותם נזקקים להישאר בבתיהם ולהסב על שולחן סדר הפסח ולקיים את מצוות החג כהלכתו.

החל מהיום תורגש נוכחות ערה של מתנדבי ועובדי מגן דוד אדום במרכולים וברשתות הקניות ברחבי הארץ. אלפי מתנדבים ועובדים של מד"א יתפרסו בכניסות לסניפים בין השעות 09:00-22:00 , יחלקו לקונים עלונים עם רשימת המצרכים המבוקשת- מצות, חזרת, יין, מיץ ענבים, חרוסת, קמח מצות, שמן, סוכר, שימורים, קפה שחור, נס קפה, ממרח שוקולד, ריבה, שתייה קלה, תרכיז שתייה וחלב עמיד. המצרכים שייאספו ברשתות השיווק ייארזו בתחנות מד"א לחבילות משפחתיות ויחולקו למשפחות נצרכות בהתאם לרשימות של רשויות הרווחה.

לאור ההצלחה של שנה שעברה בה 12 אלף משפחות קיבלו חבילות המכילות את מצרכי החג בעין יפה, מצפה מד"א השנה להכפיל את מספר החבילות ולאפשר לכלל האוכלוסייה לקיים את המצווה החשובה של מתן צדקה למען משפחות נזקקות ואת העיקרון של עזרה הדדית ושיתוף פעולה.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום