חסד נעורים

(0)
לדרג

מה הטרנד החדש (הנוסף..) בניתוחים פלסטיים? למי (ולמה) זה טוב והאם אין גבול לתעלול?

מאת: מערכת zap doctors
עצור, כאן פג תוקף כרטיסך

מהו הטרנד החדש של ניתוחים פלסטיים? אחרי הישבן מגיע תורו של קרובו - הנרתיק, אסתטיקה וגינלית היא כמסתבר העניין הבא.

תמיד חשבנו שלנרתיק פונקציונליות משלו, הולדה, יחסי מין, מעולם לא חשבנו שהוא צריך להיות מעוצב במיוחד, יפה במיוחד (או לחילופין, מעולם לא חשבנו שיופיו הטבעי לא מספק..) והנה מגיעים המומחים ואומרים לא - לא די בו.

אז בואו נפריד.
א. ניתוחים לעיצוב ושיפור מראה הנרתיק
ב. ניתוחים לשיפור התפקוד המיני, הצרת נרתיק לסובלות מהתרחבות עקב לידה, הרחבת נרתיק לסובלות מכאבים בזמן קיום יחסי מין,שחזור קרום הבתולין למי שרוצה להשיב ימיה כקדם - בקיצור, ניתוחים פונקציונלים.

ולפני שנפנה להעמקה בסוגים השונים ולדיון באופן ביצועם ואיכותם נדרש פה דיון של ממש על עצם נעיצת הסכין במקום שבו בדרך כלל עוצרת משטרת האופנה...

כמו דברים רבים בעולם המודרני גם הנרתיק כמסתבר עובר עיבוד, וכמו דברים רבים במוטמעים בילדות קטנות מגיל 0, מסתבר שלא די באיך שנולדת, כל מה שקשור בנשיות שלך ראוי לתיקון ועיבוד, מחזור. הס מלהזכיר, מייד רענני עצמך בתחבושת הסופגת בחיישנות נוזל כחול (חס וחלילה לא אדום, אדום ומחזור זה מלוכלך, ונשים לא מלוכלכות, נכון?).

לידה? הפרשות טבעיות? הנקה? עולם הפרסום מתחלחל, עד כאן.

רשת מרפאות לרפואה אסתטית ופלסטית "פרופורציה" פתחה מחלקה חדשה שתעסוק בניתוחים ואגינליים

בעקבות הצורך של נשים רבות המעוניינות בהגברת ההנאה המינית או הסובלות מתופעות כגון צלקות אחרי לידה ושפתיים רחבות החליטו ברשת להוביל את התחום של ניתוחים ואגינלים הכוללים הצרת נרתיק, קיצור שפתיים תחתונות, תפירת קרום הבתולים וטיפול בצניחת קירות הנרתיק.

ד"ר שמואל לוין מפרופורציה - לשעבר מנהל מחלקת נשים וילדים בביה"ח פוריה וניהל יחידה לאורוגניקולוגיה בוולפסון.
מציין כי: "ל-60%-70% מהנשים מעל גילאי 45 קיימת תופעה של צניחת קירות הנרתיק".

לעיתים תיקון קל הוא כל מה שדרוש כדי להחזיר את המצב לקדמותו, ולעיתים דרוש ניתוח השפתיים כדי לפנות רקמות עודפות שנוצרו כתוצאה מהמתיחה והתרחבות השפתיים. יש גם ניתוחים להצרת הנרתיק, הידועים כניתוחים שמטרתם הגברת ההנאה המינית. ניתוחים אלה דורשים התאמה לגודל אבר מינו של בן הזוג לחדר המיטות. ניתוח פשוט יותר הוא הניתוח לתיקון הצלקת שלאחר הלידה, אם היא מפריעה.

רוב הנשים אשר עוברות ניתוחים ואגינלים הן נשים שעברו לידות וסובלות מצלקת הנתפסת בעינהן כמכוערת (ושוב עניין ההעלמה של הגוף על צלקותיו וסימני החוויות שעבר) או משפתיים רחבות, אך גם נשים שמבנה הנרתיק שלהן הוא גנטי והן מעונינות לשנותו, ממש כשם שאנו משנים את האף, את השדיים ואת הסנטר בניתוח פלסטי.

ד"ר שמואל לוין: לחץ שמופעל על רצפת האגן לאורך זמן גורם לצניחת קירות הנרתיק. כתוצאה מכך שרירי הנרתיק מתרחקים לצדדים ונגרם נזק לשריר ולרקמות, שגורם להתרחבות הווגינה. ל-60%-70% מהנשים בגילאי 45 קיימת תופעה של צניחת קירות הנרתיק. הבעיה אופיינית לנשים שעברו מספר לידות, נשים שילדו תינוקות במשקל גבוה, נשים שעוסקות בעבודה פיזית קשה, נשים מעשנות או אסטמטיות (השיעול התכוף מפעיל לחץ על הנרתיק)".

אז נכון שלעיתים ניתוח פלסטי יכול לעזור מאוד, ואז הוא כבר נופל בתחום הניתוחים הפרקטיים - אמנם זה לא עניין של חים או מוות אבל אין ספק ששיפור חיי המין היא מטרה ראויה, וטיפול בצלקות כואבות מחיתוך ותפירה לא מדוייקים בזמן הלידה, למשל) או מצניחת קירות הנרתיק עקב גיל או מצב רפואי הן מטרות ראויות.

אבל מה באשר לכל השאר? וחשוב מכך, לאן עוד זה יתפשט?

בואו לדבר על כך בפורום מיניות האישה
ובפורום כירורגיה פלסטית

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום