25 דקות, זוז

(0)
לדרג

אומרים לנו שיש סקס אחר? אקט מיני ממוצע נמשך כ-25 דקות, סקס 2-3 פעמים בשבוע - ואתה?

איך אתה רוצה את הסקס שלך?

אז איך אנחנו נראים? האם אנחנו עושים סקס מסביב לשעון? כמה פעמים בשבוע אנחנו מקיימים יחסי מין והאם מספר שנות הנישואין (ואיתן הילדים, השחיקה, השגרה..) משפיעים על הכמות? (שלא נדבר על האיכות..)

עוד על סקס ובעיות: ערוץ "הפרעות בתפקוד המיני" בדוקטורס

ועכשיו, מה באמת קורה?

סקר שערכה בישראל חברת פייזר יצרנית ויאגרה, לקראת יום האהבה (ולנטיין), מראה כי לדעת הציבור אקט מיני נמשך בממוצע 25 דקות, כאשר צעירים בגילאי 18-34 ובעלי הכנסה גבוהה ציינו משך זמן ממוצע ארוך יותר.

כ- 45% מהציבור מעריכים כי בני זוג הנשואים מעל חמש שנים מקיימים יחסי מין בתדירות של 2-3 פעמים בשבוע. עולים חדשים, ציינו כי לדעתם בני זוג שנשואים מעל חמש שנים מקיימים יחסי מין בתדירות גבוהה יותר.

כמחצית ממשתתפי הסקר (כ-48%) מאמינים כי הסקס משתבח עם השנים (כנראה בגלל הבגרות והניסיון) או נשאר ללא שינוי ואילו רק כחמישית (20%) ציינו כי חיי המין נעשים פחות טובים בחלוף השנים.

מתשובות הנשאלים עולה כי להערכתם 32% מקרב בני 40 ומעלה משתמשים בויאגרה. מסקר נוסף שקיימה לאחרונה חברת פייזר עולה כי 88% מבין הנשאלים מכירים את ויאגרה או שמעו אודותיה.

עוד מגלה הסקר כי כל קבוצת גיל מתפארת בכך שהיא המשקיעה הגדולה בסקס: בני 18-34 סבורים בשיעור גבוה כי הם המשקיענים ביותר, ואילו בני 35-54 סבורים כי בני קבוצת הגיל שלהם הם אלו שהכי משקיעים בסקס.

הסקר נערך על ידי חברת גיאוקרטוגרפיה, בקרב 500 מרואיינים גברים ונשים, המהווים מדגם ארצי מייצג של האוכלוסייה היהודית בישראל.

בואו לדבר על כך בפורום הפרעות בתפקוד המיני

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום