תורמים ברשת

(0)
לדרג

על אתר אינטרנט חדש המעניק שירות ייחודי של קישור ומציאת תורמת ביציות, לנתרמים - תרמת במשרד?

מאת: המרכז הרפואי לפוריות בבית החולים אמריקן מדיקל סנטר מפעיל אתר אינטרנט בשפה האנגלית המעניק שרות יחודי: מציאת תורמת ביצית מתאימה לזוגות המעונינים בתרומת ביצית. באתר, המיועד לזוגות בארץ ובחו"ל, מתפרסם מאגר של מאות נשים המעונינות לתרום ביציות לזוגות בטיפולי פוריות. הגולשים באתר יכולים לקבל פרטים...
על תרומת ביציות בישראל

לכתבה על התחום מאת פרופסור דניאל זיידמן: לחץ כאן.

על האתר

יו"ר המרכז הרפואי לפוריות, ד"ר איליה בר, מסר שהצורך בהקמת אתר אינטרנט התעורר מאחר וזוגות רבים הנתקלים בבעיות פוריות מחפשים מידע ופתרונות בשלב הראשוני דרך רשת האינטרנט. כמו כן מייעל האתר את תהליך בחירת התורמת לזוגות הנמצאים בעיצומם של הטיפולים וחוסך את הצורך לעיין במרפאה בקטלוגים ואלבומים. האתר נכתב באנגלית מאחר והוא מיועד גם לזוגות באירופה וארצות הברית המעונינים בתרומות ביציות. יש להדגיש שהתרומה עצמה נעשית רק לאחר פגישה עם רופא במרכז הרפואי לפוריות.

אתר האינטרנט כולל מידע על דרך בחירת התורמות ותהליך ביצוע התרומה, פורום לזוגות בטיפולי פוריות המעונינים להעלות שאלות מקצועיות, שאלות ותשובות נפוצות על פעילות המרכז הרפואי לפוריות ופרטים על הסגל הרפואי.

רשת "המרכז הרפואי לפוריות" הוקמה לפני עשר שנים על ידי קבוצת משקיעים בראשות ד"ר איליה בר. הסניף המרכזי של "המרכז הרפואי לפוריות" פועל בבית החולים אמריקן מדיקל סנטר בראשון לציון. סניפים נוספים פועלים בירושלים, חיפה, אשדוד ובאר שבע. לרשת הסכמי שיתופי פעולה עם מרכזים לטיפולי פוריות באירופה.

בואו לדבר על כך בפורום פיריון האישה והפרייה חוץ גופית

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום