הקש בדלת

(0)
לדרג

ביום שני יתקיים "הקש בדלת" מבצע ההתרמה השנתי של האגודה למלחמה בסרטן - אל תשכחו לבדוק קבלות

מאת: גבי וייס, מפקד המבצע: "שאיפתנו היא לפקוד כל בית בישראל מדן ועד אילת, לרבות בתי כלא ומעצר ושגרירויות ברחבי העולם. אני קורא לציבור התורמים להיות ערני ולבדוק כי נמסרה לכם הקבלה הרשמית של האגודה למלחמה בסרטן"
מטרות, יעדים והצלחות בישראל

ביום שני (18.10.2004) יתקיים, "הקש בדלת", מבצע ההתרמה השנתי של האגודה למלחמה בסרטן. המבצע הנו מקור תרומה מרכזי של האגודה למלחמה בסרטן, אשר פעילותה מתאפשרת הודות לתרומות הציבור וללא מימון מתקציב משרד ממשלתי כלשהו.

גבי וייס, מפקד המבצע מסר היום כי: "במסגרת מבצע ההתרמה, כ - 70 אלף תלמידי בתי הספר וחניכי תנועות הנוער יקישו על דלתות התושבים במטרה לגייס תרומות עבור המלחמה בסרטן בישראל. אל תלמידי בתי הספר וחניכי תנועות הנוער יצטרפו כ - 5,000 מתנדבי האגודה למלחמה בסרטן הפרוסים בכ - 70 סניפים בכל רחבי הארץ, וביניהם עולים חדשים ומתנדבים מהמגזר הערבי וכן חולי סרטן לשעבר אשר החלימו מהמחלה ובחרו לסייע השנה במבצע ההתרמה. שאיפתנו היא לפקוד כל בית בישראל מדן ועד אילת, לרבות בתי כלא ומעצר ושגרירויות ברחבי העולם. אנו מקווים כי הציבור הרחב ירתם למאבק בסרטן וישתף פעולה. כל תרומה תתקבל בברכה, וכל אדם יתרום כראות עיניו ויכולתו הכלכלית. לצורך המבצע הכנו עשרות אלפי פנקסי קבלות. אני קורא לציבור התורמים להיות ערני ולבדוק כי נמסרה לכם הקבלה הרשמית של האגודה למלחמה בסרטן (בתמונה). כמו כן, ניתן יהיה לתרום במהלך כחודש גם ברשתות השיווק הגדולות: הריבוע הכחול, קלאב מרקט, שופרסל, משביר, ניו פארם, מעדני מאניה ואיקאה ".

יעד מבצע ההתרמה הנו 12 מליון שקלים. התרומות שיאספו ישמשו את האגודה לקידום המאבק במחלת הסרטן במטרה להפחית את התחלואה והתמותה בישראל ולהבטיח את מרב הסיכויים של החולים להתמודד עם הסרטן. היום חיים בארץ כ - 120,000 חולי סרטן הנמצאים בטיפול או במעקב. הנתונים מראים שמדי שנה נוספים בארץ כ - 23,500 חולי סרטן חדשים. אך הודות לקידום המחקר ושימת דגש על שיפור אמצעי האבחון, הגילוי המוקדם והטיפול, חל גידול משמעותי במספר האנשים הנרפאים מן המחלה ושיפור ניכר באיכות חייהם של המטופלים.

על "הקש בדלת", מבצע ההתרמה השנתי של האגודה למלחמה בסרטן

במבצע הקש בדלת משתתפים גם ילדים של שליחי ישראל מעבר לים אשר יתרימו ב - 100 שגרירויות ברחבי העולם את בני משפחתם ואת עובדי השגרירות. מתנדבי האגודה למלחמה בסרטן יגיעו גם אל בתי כלא ובתי מעצר ברחבי הארץ. סניפי הבנקים נעתרו לבקשת האגודה וישאירו פתוחים עד תום המבצע בשעה 22:00 על מנת לאפשר את הפקדת התרומות.

המבצע ומערכת החינוך

מבצע "הקש בדלת", המבוסס על שיתוף פעולה הדוק עם מערכת החינוך, הינו מסורת ארוכת שנים ויש לו משמעות חינוכית חשובה. ההחלטות מתקבלות יחד עם מנהלי מערכת החינוך, מנהלי בתי-הספר ומוריהם, במטרה לקדם את המאבק במחלות הסרטן ולטובת העמקת ערכים כמו מעורבות חברתית וחשיבות מתן עזרה לזולת בקרב התלמידים בישראל. כל הילדים המשתתפים במבצע מבוטחים על ידי משרד החינוך והאגודה למלחמה בסרטן.

עוד מידע?

האגודה למלחמה בסרטן מזמינה את הציבור לפנות לטלמידע, שירות המידע הטלפוני המאויש 24 שעות ביממה למענה על שאלות ולקבלת חומר הסברה ללא תשלום בנושא מחלות הסרטן ודרכי מניעתן 1800-599-995 או להיכנס לאתר האינטרנט הנמצא בכתובת www.cancer.org.ilכמו כן מפעילה האגודה למלחמה בסרטן טלמידע ברוסית, שירות מידע טלפוני לדוברי רוסית 1800-34-33-44 וכן טלמידע בערבית, שירות מידע טלפוני לדוברי השפה הערבית 1800-36-36-55

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום