אולימפיאדת חורף: המלצות לנוסעים

(0)
לדרג

משרד הבריאות מפרסם את המלצותיו לנוסעים לאולימפיאדת פיונגצ'אנג בדרום קוריאהף שתתקיים במהלך פברואר ומרץ 2018. אילו חיסונים כדאי לבצע?

מאת: מערכת zap doctors

לקראת משחקי החורף האולימפיים שיתקיימו בפיונגצ'אנג (PyeongChang) שבקוריאה הדרומית בין ה-9 בפברואר עד ל-25 בפברואר 2018, והמשחקים הפארא-אולימפיים שיתקיימו מה-9 במרץ עד ל-18 במרץ 2018 מפרסם משרד הבריאות את המלצותיו לנוסעים וממליץ לכל היוצאים למשחקים האולימפיים והפארא-אולימפיים לפנות למרפאות המטיילים טרם יציאתם מהארץ, על מנת לקבל חיסונים והנחיות למניעת המחלות המדבקות הנפוצות בקוריאה הדרומית.

בנוסף להמלצות הכלליות ואמצעי הזהירות המקובלים (כגון: היגיינה אישית, מניעת מחלות אחרות המועברות באמצעות יתושים וקרציות, מחלות המועברות באמצעות מזון ומים, מחלות המועברות באמצעות מגע מיני או דם וכללי זהירות למניעת תחלואה עורית), להלן ההמלצות לנוסעים לדרום קוריאה:

בהתאם למצבו החיסוני של הנוסע:

חיסון נגד דלקת כבד נגיפית A, נגד דיפתריה-טטנוס-שעלת, נגד אבעבועות רוח וחיסון נגד חצבת, אדמת וחזרת

חיסון נגד שפעת.

חיסון נגד מחלה מנינגוקוקית.

יש לשקול:

מתן חיסון נגד דלקת כבד B ונגד טייפואיד (טיפוס הבטן) על פי השיקולים המפורטים בהנחיות משרד הבריאות המתפרסמות באתר האינטרנט של המשרד.

יש לשקול על פי מקום השהיה:

מתן חיסון נגד כלבת: בסמכות למחוז בו מתקיימים המשחקים האולימפיים (אך לא באזור בו מתקיימים המשחקים עצמם ולא בערים) עלולים להיות בעלי חיים נגועים בכלבת לכן מומלץ לא לבוא במגע עם בעלי חיים. אם יש תקיפה על ידי בעלי חיים, יש לשטוף את הפצע במים וסבון ולפנות לקבלת טיפול רפואי במוסד רפואי מוכר.

טיפול מונע למלריה.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום