"הדסה שלי": שירות חדש

(0)
לדרג

מועדון "הדסה שלי" - השירות הדיגיטלי החדש של המרכז הרפואי הדסה - יציע למטופלים נגישות מלאה למידע הרפואי האישי ללא עלות. צרכנות רפואית

מאת: מערכת zap doctors

בשורה צרכנית מהמרכז הרפואי הדסה מיזם דיגיטלי חדש בשם "הדסה שלי" יציע למטופלים גישה מלאה לכל המידע הרפואי האישי שלהם, תוצאות בדיקות ופענוחן ואפשרות גישה מכל מקום בעולם.

השירות החדש, עליו עמלו בבית החולים בשנה האחרונה, עם כניסתו של פרופ' זאב רוטשטיין לתפקידו כמנכ"ל בית החולים, מהווה שירות מהפכני בעולם הרפואה הציבורית.

ההצטרפות לשירות "הדסה שלי" מוצעת לכל מטופל במרכז הרפואי מעל גיל 18, דרך דלפקי השירות הפזורים בבית החולים, כאשר כל התחברות למערכת תאושר בסיסמא ובהליך מהיר ופשוט. עם תחילת החברות במועדון, יוכלו המטופלים ליהנות מקבלת מידע אישי, ובמקביל ממידע שוטף בתחומים שונים אותם יציינו כתחומי עניין, עדכונים על אירועי בריאות לקהל הרחב ואף יזכו להטבת ביקור במרפאות הדסה ללא צורך בהתחייבות (טופס 17) ובמחיר חסר תקדים.

פרופ
פרופ' זאב רוטשטיין באירוע השקת השירות החדש. צילום: אבי חיון

"ארגון רפואי בסדר גודל שכזה מחייב אותנו להתאים עצמינו לטכנולוגיות העתיד", אומר פרופ' זאב רוטשטיין, "זו הסיבה לכך ששמתי לי למטרה לנהל הדסה שהיא דיגיטלית - למען ציבור המטופלים ולמען הצוותים המטפלים, אשר יוכלו לפעול כך באופן טוב יותר. המידע הרפואי הינו נכס אישי של כל מטופל ומטופל". עוד הוסיף כי "בבואנו לבחון את הקשיים עמם מתמודדים מטופלי בתי החולים בארץ, הרי שאחד הבולטים שבהם הוא איתור המסמכים הרפואיים האישיים, תוצאות הבדיקות וסיכומי בדיקה, והיום אנו בהדסה מציעים פתרון דיגיטלי מתקדם לכך, ללא עלות ובדרך פשוטה ונוחה.

שר הבריאות, הרב יעקב ליצמן, בירך על המיזם החדש, הגדיר אותו מהפיכה בעולם הרפואי ואף ציין כי כל מי שתהיה בידיו התחייבות לניתוח דחוף ולא מצא תור בתוך 30 יום, ההתחייבות תהיה תקפה עבורו בכל מקום וללא זמן מוגבל. עוד הדגיש השר כי משרד הבריאות מאמץ את מהלך "הדסה שלי" בחום וכי הוא ממליץ גם לייתר בתי החולים להצטרף ליוזמה.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום