"הקנאביס יגיע למי שזקוק לו"

(0)
לדרג

כך ליצמן לאחר אישור הממשלה לרפורמת השימוש בקנאביס למטרות רפואיות ומחקר. "אני נגד לגליזציה, אך מי שזקוק לקנאביס כתרופה יוכל להשיג בבית מרקחת"

מאת: מערכת zap doctors

הרפורמה שיזם שר הבריאות, יעקב ליצמן, בתחום השימוש בקנאביס למטרות רפואיות ומחקר, אושרה הבוקר (א') על ידי הממשלה.

לפי הודעת משרד הבריאות, מתווה הפעולה נועד להבטיח, בראש ובראשונה, כי המוצרים שבהם ישתמשו המטופלים לא רק שייוצרו בתנאים איכות ראויים, אלא גם יונפקו בבתי מרקחת, כמקובל בתחום התרופות. משרד הבריאות ימשיך לפעול להרחבת מעגל המוסמכים לאשר שימוש בקנאביס רפואי למטופלים וזאת במטרה לשפר את השירות לציבור בתחום.

השר ליצמן: "הרפורמה תעשה צדק עם אלפי חולים שזקוקים לקנאביס הרפואי למטרת רפואה בלבד. אין כל סיבה שמי שזקוק לקנאביס מסיבה רפואית יסבול ויעבור מסכת בירוקרטית מיותרת ועל כן יש להביא לשינוי הקיים היום בתחום. אני נגד ליגליזציה. שלא תטעו בי. יחד עם ההקלה לאלה הזקוקים לקנאביס רפואי, אנו נחמיר את הפיקוח ונמנע אפשרות לזליגה, והמשטרה תטפל בכך.

"הקנאביס הרפואי יגיע לאלה הצריכים אותו באמצעות בית המרקחת כמו תרופה, כמו מורפיום וכדומה. נגדיל את רשימת הרופאים המאשרים קנאביס רפואי ונקל על ציבור החולים שסובל".

ליצמן בירך את ראש הממשלה ואת שיתוף הפעולה בין משרדי הממשלה, ביטחון פנים, אוצר, חקלאות, משפטים, וכל הצוותים המקצועיים במשרדים - שהתגייסו לדבריו לקידום הרפורמה החשובה במהירות וביסודיות.

בואו לדבר על זה בפורום כאב.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום