מסתמן: בי"ס לרפואה יוקם באריאל

(0)
לדרג

שר הבריאות יעקב ליצמן אמר בטקס פתיחה של מרכז רפואי בעיר כי יפעל להקמת בית הספר לרפואה, אשר ייענה על המחסור ברופאים הלומדים בארץ

מאת: מערכת zap doctors

שר הבריאות יעקב ליצמן הכריז כי יפעל להקמת בית ספר לרפואה באריאל. את הדברים אמר ביום חמישי (ה') בטקס הנחת אבן פינה למרכז הרפואי האזורי החדש ע"ש הלמסלי, שיוקם באוניברסיטת אריאל.

"היסוד להכל הוא העזרה לזולת. יחד עם זאת ישנה דרישת לחדשנות. ראיתי את ההשפעה שיש לבתי ספר לרפואה על הערים שבהן הם מוקמים ואני מאמין כי פתיחת בית ספר לרפואה באריאל תצעיד את העיר קדימה ותענה על המחסור הקיים ברופאים הלומדים בארץ".

המרכז הרפואי, שיוקם בהשקעה של 50 מיליוני שקלים, עתיד לשרת את האוכלוסייה הישראלית והפלסטינית באזור במגוון שירותי בריאות ורפואה: רפואת חירום ומכוני דימות. כמו כן ישמש המרכז למחקר, לשיקום בתחומי הפסיכולוגיה והעבודה הסוציאלית, וכן כשדה קליני להדרכת סטודנטים, זאת כחלק מהחשיבות הגדולה אותה רואה האוניברסיטה בחיבור הלימוד התאורטי עם שילוב בקהילה. אל המרכז הרפואי החדש עתיד לחבור המרכז הרפואי הקיים באריאל המעניק כיום שירותי בריאות ורפואה ליותר מ-1,000 מבקרים בחודש.

האירוע התקיים במעמד שר הבריאות, ח"כ יעקב ליצמן, סגן השר לפיתוח אזורי ח"כ איוב קרא, נשיא האוניברסיטה יהודה דנון, נגיד האוניברסיטה יגאל כהן אורגד, נציגי משרד הבריאות והמל"ג.

בואו לדבר על זה בפורום לימודי רפואה - כללי.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום