בקרוב: עוזרי רופא בבתיה"ח

(0)
לדרג

כבר בסוף השנה ישתלבו במערכת הבריאות עוזרי רופא, שלפי יוזמת ליצמן אמורים להקל על העומס בחדרי המיון. מכללת צפת, המכשירה אותם, צפויה להתרחב

מאת: מערכת zap doctors

מכללת צפת פותחת מחזור לימודי רפואת חירום לתואר ראשון לקראת תפקיד עוזר רופא, בהמשך ליוזמה של שר הבריאות יעקב ליצמן. מדובר על לימודי מקצוע רפואת חירום לתואר ראשון, שיאפשרו לבוגרים להתקדם לתפקיד עוזר רופא.

באיגרת ששלח ליצמן למכללה לרגל כנס מקצועות הבריאות השלישי, כתב כי שילוב תפקיד עוזר רופא במערכת הבריאות יעניק כלים מקצועיים להתמודדות עם העומס בבתי החולים ובחדרי המיון. מנכ"ל המכללה, שמואל הר נוי אמר: "השנה מתרחשת מהפכה של ממש בתגבור כוח האדם המקצועי בבתי חולים. כבר בסוף השנה הנוכחית ייכנס מחזור ראשון של עוזרי רופא לבתי החולים בכל רחבי הארץ. מדובר בתפקיד חדש שלא היה קיים עד כה, שיקל על העומס במיון ובמחלקות".

לדברי הר נוי, במערכת הבריאות חסרים כ-5,000 תקנים במקצועות הבריאות והמכללה מכשירה את הסטודנטים שלה למלא את החסר. לבוגרי מכללת צפת במקצועות הבריאות יש ביקוש גבוה במוסדות הבריאות בכל הארץ. לאור הביקוש תגדיל מכללת צפת את מספר הסטודנטים בכ-70% בשנים הקרובות.

כנס צפת השנתי השלישי למקצועות הבריאות במכללה האקדמית צפת מציג חידושים טכנולוגיים במקצועות הבריאות המשמשים מנוף לשיפור השירות והטיפול בחולה.

בואו לדבר על זה בפורום לימודי רפואה.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום