מרפאת כאב חדישה בבילינסון

(0)
לדרג

שימוש במגוון טכנולוגיות מתקדמות במרכז הכאב הגדול והחדיש בבילינסון להקלה על כאב כרוני. ד"ר אידלמן: מקווה שבעתיד יימצא מענה שלם וזמין לבעיית הכאב. צרכנות רפואית

מאת: מערכת zap doctors

30%-17% מהאוכלוסייה יחוו כאב כרוני במהלך חייהם. ישנם סוגים שונים של כאב, והטיפול בהם נעשה בהתאמה אישית בהתאם למקרה. המרכז לרפואת כאב על שם חוה ושמעון טופור בבילינסון עוסק באבחון, בטיפול ובמעקב אחר כאבם של הסובלים מכאב כרוני לרבות חולים המאושפזים מסיבות שונות, אנשים שהגיעו במיוחד לקבלת טיפול להקלת הכאב וכן בחולים אונקולוגים הסובלים מכאב על רקע מחלתם והטיפול בה. צוות המרכז מטפל בכאב מגוון פעולות פולשניות במטרה למזער ככל הניתן את סבלם של המטופלים.

טיפול בכאב במגוון טכנולוגיות חדישות

הטכנולוגיות החדישות הנמצאות בשימוש במרכז לרפואת כאב כוללות , בין היתר, חסם עצבי אבחנתי וטיפולי בהנחיית שיקוף רנטגן או אולטרסאונד, גלי רדיו לנוירומודולציה, אנדוסקופיה ספינאלית להזרקה מכוונת לעצב ולתמוגת הידבקויות באזור עמוד השדרה, השתלת אלקטרודות לגרייה חשמלית של עצבים פריפריים, השתלת אלקטרודות לגרייה חשמלית לחוט השדרה, השתלת משאבה ספינלית לטיפול בכאב אצל חולים אונקולוגיים ולסובלים מעוויתות ושיכוך כאב בעזרת מכשירי PCA הן בחולים המאושפזים בבית החולים והן בחולים סופניים בבתיהם.

ד"ר ריטה לקר לייבזון, מנהלת היחידה לטיפול בכאב בבילינסון: "כיום בני אדם לא מסתפקים באריכות ימים בלבד ורוצים גם איכות חיים. הרפואה העכשווית מאפשרת להאריך את החיים ויחד עם זאת, לשפר את הפעילות היום יומית ואיכות החיים, בין השאר, על ידי שיטות טיפול מתקדמות בכאב."

ד"ר ליאוניד אידלמן, מנהל מחלקת ההרדמה בבילינסון: "קיים פער בין הדורות בהתייחסות לנושא הכאב. הדור הצעיר, דור ה"אינסטנט", מבקש להקל על הכאב ואף להימנע באופן מידי מהסבל הנגרם ממנו, בעוד שהדור הקודם לעתים ראה בהתמודדות עם כאב, חלק בלתי נמנע מהחיים. עם התקדמות הטכנולוגיה והמחקר בתחום הגנטיקה, אני תקווה שהרפואה תוכל בעתיד לתת מענה שלם וזמין לבעיית הכאב."

בואו לדבר על זה בפורום כאב.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום