כרטיס אדי: 250 איש עשו מעשה טוב

(0)
לדרג

250 איש חתמו על כרטיס אדי לתרומת איברים ביום המעשים הטובים, לעומת ממוצע יומי של כ-50 בלבד. יותר מ-1000 חולים ממתינים להשתלה

מאת: מערכת zap doctors

עלייה של מאות אחוזים בקרב חותמים על כרטיס אדי לתרומות איברים בימים האחרונים. העלייה מיוחסת לפעילות "יום המעשים הטובים" שצוין שלשום (ג') ב-70 מדינות ברחבי העולם וגם בישראל.

דבורה שרר, דוברת המרכז הלאומי להשתלות: "250 אנשים חתמו אתמול על כרטיס אדי, כאשר בכל יום רגיל חותמים כ-50. אני רוצה לברך על יוזמת חברת סודה סטרים, שהעניקה הטבה כספית לכל לקוחותיה שנרשמו לכרטיס והביאה למודעות את חשיבות תרומת האיברים.

אני קוראת לארגונים נוספים במשק הישראלי להצטרף ליוזמה מבורכת זו ובכך להנגיש את החתימה על כרטיס אדי. בעלי כרטיס אדי מקודמים בתור להשתלות במידה שיזדקקו לכך. עשרות אנשים כבר קודמו בתור בזכות כרטיס אדי וזכו בחייהם בחזרה ועדיין, כיום ממתינים להשתלה במדינת ישראל מעל ל-1,000 איש".

מנכ"ל סודה סטרים ישראל, תמיר מלמוד: "כל לקוח שיחתום על כרטיס אדי עד ה- 17.3.16, כולל, יזכה ל-40% הנחה על מגוון ברי המשקאות. אנחנו שמחים ונרגשים לראות את העלייה המרשימה באחוז הנרתמים לחתימה על כרטיס אדי וסודה סטרים תמשיך לשים ערכים חברתיים בראש סדר העדיפויות שלה".

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום