סרטן השד: קו ליטל לתמיכה

(0)
לדרג

עמותת 'אחת מתשע' משיקה את "קו ליטל" לטיפול נפשי פרטני ומקצועי באינטרנט לנשים המתמודדות עם סרטן השד. לזכרה של בוקסנבאום ליטל ז"ל שנפטרה מהמחלה

מאת: מערכת zap doctors

"קו ליטל" המושק בימים אלו על ידי עמותת 'אחת מתשע' ומספק טיפול נפשי באמצעות האינטרנט, נועד לנשים חולות בסרטן השד המתקשות ביציאה מביתן או שאינן נגישות לגורמי טיפול בקהילה.

סדרת שיחות תמיכה מקצועיות מרחוק לחולות בסרטן השד

מדובר בסדרת מפגשים של טיפול מרחוק, במרחב האישי הביתי. המפגשים הווירטואליים יאפשרו לחולה לשתף בהתמודדות עם המחלה ועם השלכותיה, לשתף בקשיים ובתחושות, וכן יעניקו לה כלים להתמודדות ולצמיחה מתוך המחלה. הטיפול ניתן על ידי מטפלת מוסמכת שהוכשרה בטיפול מרחוק, והוא כולל מפגשים אינטרנטיים, ללא תשלום.
"קו ליטל" הוקם לזכרה של ליטל בוקסנבאום ז"ל, שנפטרה מסרטן השד בגיל צעיר, ונתרם לרווחתן של החולות על ידי הוריה רודי ומשה בוקסנבאום.

סיגל רצין, מנכ"לית עמותת 'אחת מתשע': "מטרת קו ליטל היא לספק לנשים המתמודדות עם סרטן השד כלים במסע הנפשי שהן עוברות. כאשר אישה חולה, היא עוסקת בהתמודדות האישית שלה עם המחלה, וכן בהשפעת המחלה על הסביבה הקרובה שלה. אני מודה להוריה של ליטל ז"ל על היוזמה הברוכה, המנגישה את התמיכה הרגשית לנשים שבמקום מגוריהן קיים מחסור בגורמי טיפול או שאינן יכולות לצאת מביתן, ומאפשרת להן להשתמש בשירותי העמותה גם בתוך המרחב האישי שלהן, הבית".

עמותת "אחת מתשע" מסייעת לנשים החולות בסרטן השד ולקרוביהן מאז הקמתה בשנת 1994. העמותה מעניקה תמיכה באמצעות מתנדבות, שהחלימו מסרטן השד, לצד תמיכה רגשית על ידי אנשי מקצוע, ומסייעת במידע ובמיצוי זכויות. העמותה מקיימת פעילויות הסברה ומהלכים תקשורתיים להעלאת המודעות לגילוי מוקדם למחלה, ומובילה מאבקים ציבוריים לשינוי מדיניות בתחום בישראל.

בואו לדבר על זה בפורום סרטן השד.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום