כרמל: משכן חדש ומתקדם לפה ולסת

(1)
לדרג

יחידת פה ולסת של בית החולים כרמל עברה למשכנה החדש והמתקדם. שירות לטיפול במחלות ריריות הפה היחידי בצפון. ד"ר מואיגר: המילה האחרונה בתחום. צרכנות רפואית

מאת: מערכת zap doctors

מתחם חדש ליחידת הפה והלסת של ביה"ח כרמל בקומפלקס האודיטוריום החדש שבמרכז הכרמל המשתרע על פני כ-300 מ"ר בהשקעה של כ-2 מליון ¤ . ביחידת הפה והלסת החדשה שבניהולו של ד"ר גוסטבו מואיגר, ישנם 3 חדרי ניתוח חדשים לניתוחים אמבולטוריים בהרדמה מקומית, חדר התאוששות, חדרי ניהול, אולם המתנה רחב ומודרני, חדרי ישיבות, חדרי רופאים ועוד.

יחידת פה ולסת בשיתוף מחלקת אף אוזן גרון של בית החולים

מערך האשפוז של יחידת פה ולסת הינו בשיתוף המחלקת א.א.ג בכרמל והמנותחים של היחידה מאושפזים ומטופלים במחלקה, נבדקים ומושגחים ע"י הרופאים המנתחים וצוות היחידה. ביחידה, מערך שלם של טיפולים ואבחונים מתקדמים בכל נושא חלל הפה והגולגולת ובמשכנה החדש היא תעניק מגוון רחב ושלם של טיפולים ייחודיים בתחום בהם: טיפול בגידולים בחלל הפה, ניתוחים אסקלטיים של עצמות הפנים, שחזורי לסתות לצורך החדרת שתלים במקרים של עיוותים קשים בלסתות, עיוותים מולדים או עיוותים נרכשים.

יחידה חדשה לאבחון וטיפול אנדוסקופי מתקדם של בלוטות הרוק

בימים האלו נפתחת במסגרת מרפאת הפה והלסת המתחדשת גם יחידה חדשה לאבחון וטיפול אנדוסקופי מתקדם, לטיפול ואבחון במחלות של בלוטות רוק כמו סילוק וריסוק אבני רוק בגישה שמרנית ולא פולשנית.
זה בנוסף לארתרוסקופיות של מפרקי הלסתות שם האבחון נעשה באמצעות החדרת סיב אופטי עם מצלמה לתוך פרק הלסת מה שמאפשר לאבחן ולטפל בבעיה ללא צורך בניתוח פתוח ופולשני.

במרפאות החוץ החדשות של היחידה, הנהנית מעתה גם מנוכחות קבוע של מרדים, יבוצעו ניתוחים תחת הרדמה מקומית כגון עקירות כירורגיות, ביצוע שתלים, הרמות סינוס ועוד.

שירות נוסף והיחידי בצפון בתחום רפואת הפה הניתן ביחידה בכרמל, הוא שירות טיפול ואבחון במחלות של ריריות הפה, כמו יובש בפה, צריבה בלשון, מחלות אימונולוגיות ועוד. ביחידה בכרמל מאבחנים את הבעיות האלו ומעניקים טיפול ייחודי וממוקד בבעיה.

ד"ר גוסטבו מויאגר, מנהל היחידה: "התחלנו ממש מכלום, וכיום אנחנו היחידה מהגדולות בארץ בתחום פה ולסת, זאת גאווה גדולה בשבילי ואני שמח יחד עם כל הצוות המקצועי והרפואי שלנו להעמיד את המילה האחרונה בתחום השירות והטיפול עם מגוון מלא של כל הטיפולים והניתוחים המתקדמים ביותר בתחום הפה והלסת, לטובת כלל תושבי חיפה והצפון".

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום