טיפולי פנים: השבת האנרגיה לעור

(0)
לדרג

תהליך ההזדקנות איננו פוסח על עור הפנים שלנו, המאבד לחות ואלסטיות. כיום ניתן לטפל בבעיה במגוון דרכים, ביניהם החדרת גלי רדיו לעור המאפשרת הולכת אנרגיה טובה יותר

מאת: ~~ מרינה וינטר~~

כחלק מתהליך ההזדקנות הטבעי של הגוף, גם עור הפנים משתנה, מאבד לחות ואלסטיות, מאבד את מראהו הצעיר והמתוח. הסיבה העיקרית לשינויים אלה במראה העור נעוצה ברמת הקולגן המיוצרת בעור, ההולכת וקטנה עם השנים. בנוסף לתהליך הטבעי, קיימים גם גורמים נוספים המשפיעים על מראה העור, כמו חשיפה לשמש, שינויים הורמונליים וכו'.

כיצד ניתן לטפל בשורש הבעיה - ולעכב את תהליך הזדקנות העור?

על מנת לעכב את תהליך ההזדקנות הטבעית ולתקן פגמים שנוצרו בעור, מוצעים קרמים שונים, אשר ייעודם הוא להזין את העור בחומרים שונים - ולהעניק לו מראה מתוח וחיוני יותר.

בשנים האחרונות, מוצעים טיפולי פנים לא פולשניים בטכנולוגיה חדשה, המבוססים על עידוד פעילות טבעית בעור ע"י החדרת אנרגיות אל שכבת הדרמיס התחתונה של העור משם נובע תהליך ההזדקנות

באמצעות טכנולוגיה זו, מתחדשים בין שכבות העור תהליכי הייצור של הקולגן וסיבי האלסטין, המקנים לעור את מראהו הצעיר - ולאחר מספר טיפולים בלבד העור נראה צעיר, בריא ומתוח. יתרון נוסף של טכנולוגיה זו הוא, שמדובר בטיפול קצר, ללא תופעות לוואי, אשר איננו מצריך תחזוקה או טיפול ביתי משלים. ולכן הטיפול מתאים לכל אחד, ללא הגבלת גיל.

כיצד מוחדרת האנרגיה האמורה לעור?

האנרגיה מוחדרת באמצעות ידית, בעלת ראש זהב אישי, לכל מטופל. מדוע זהב? מדובר במתכת מוליכה המאפשרת הולכה טובה יותר של האנרגיה. זוהי מתכת היפו אלרגנית. כל מטופל מקבל ראש זהב אישי, על מנת להקפיד על סטריליות מרבית.

כיצד ניתן לסייע לחידוש העור והעלמת צלקות?

אנשים רבים סבלו מאקנה בגיל הנעורים, המותיר אחריו צלקות או חטטים; בנוסף, רבים סובלים מעור שמן או מעור אדמומי, בעל גוון לא אחיד. טיפול Sublative מבית Syneron Candela נועד על מנת לטפל בבעיות אלה, לחדש את העור - ולהעלים צלקות.

הטיפול מתבצע בטכנולוגיית החדרה של גלי רדיו בי-פולארי, הניתנים לשליטה, הן מבחינת מיקודם לאזור ספציפי והן מבחינת עוצמתם. בניגוד לטיפולים אחרים הקיימים בשוק, הטיפול בטכנולוגיה זו מתאים לכל סוגי וגווני העור, ללא הגבלת גיל.

בזכות אפשרות השליטה, מסודרים גלי הרדיו בשיטת מטריצה נקודתית, מוחדרים לשכבות העמוקות של העור ומגבירים את ייצור הקולגן הטבעי בעור. משך כל טיפול כ-20 דקות. פרט לתחושת עקצוץ ולאדמומיות בעור, לאחר הטיפול, אשר חולפת תוך מספר שעות, אין לטיפול זה שום תופעות לוואי. התוצאות נראות באופן ברור, מיד לאחר הטיפול הראשון. לאחר סדרה בת 4 טיפולים, אחת לחודש, כבר מושג שיפור מהותי במראה העור, במרקם שלו, בגוון שלו ובאלסטיות שלו.

כיצד ניתן לטפל בפיגמנטציה?

כתמי פיגמנטציה הם פגמים המתבטאים ב"כתמי צבע" על העור, בגוון לא אחיד, באדמומיות ובנימים בולטים. פיגמנטציה נוצרת מסיבות רבות - ובהן תהליכי הזדקנות של הגוף, חשיפה לשמש וכו'.

טיפול Sra הינו טיפול המתבצע בטכנולוגיה מתקדמת המשלבת אנרגיה אופטית (אנרגית אור) ואנרגיית RF (תדר רדיו בי פולארי).

זהו טיפול ממוקד ולא פולשני, המעניק אפשרות לטיפול באופן מדויק בכתם עצמו - ולהעלימו בהדרגה. הטיפול מתאים לרוב סוגי העור, בכל הגילאים; ונמשך בין 15 לבין 30 דקות, בהתאם לצורך. מיד לאחר הטיפול, ניתן לחזור לפעילות רגילה.

איזה טיפולי אנטי אייג'ינג מומלצים?

קמטוטים בעור הם הסימן המובהק ביותר של תהליכי ההזדקנות. טיפולSublime , המשלב אנרגיית אור ואנרגיית RF, משיב לעור את מראהו המוצק והמתוח, בצורה לא פולשנית, עדינה ויעילה. במהלך הטיפול, אנו מחממים את השכבות הפנימיות של העור - וגורמים בכך להמרצת ייצור הקולגן. משך כל טיפול הוא כשעה, במהלכה מחלקים את הפנים לאזורים - ועובדים על כל אזור בנפרד עד לחימומו. התחושה במהלך הטיפול עצמו נעימה - והוא אינו דורש זמן החלמה.

בגלל שמדובר בחימום ושיקום של העור, ב-48 השעות שלאחר הטיפול, העור נראה מתוח בצורה משמעותית, כתוצאה מתהליך החימום. אפקט זה יורד לאחר 48 שעות - והשיפור הקבוע נראה בעור כחודש לאחר הטיפול השלישי.

הטיפול מומלץ במיוחד בשלבים הראשונים של הזדקנות העור, בערך בגיל 35, אז מתחילים להיווצר קמטי הבעה, קמטוטים קטנים, נסיגה ונפילה של העור. טיפול בשלבים האלה יהיה אפקטיבי יותר - והתוצאות ייראו בצורה משמעותית, באופן מהיר יותר. אפקט המראה המתוח המיידי הפך את הטיפול הזה לפופולרי במיוחד לפני חתונה או אירוע חשוב, בו מעוניינים במראה קורן ומתוח של העור.

כיצד ניתן לטפל בצלקות פוסט אקנה?

טיפול בטכנולוגיית גלי רדיו (RF), לצורך טשטוש צלקות, סימני מתיחה ואף לעור קרוע, הנגרמים מסיבות שונות, כמו שינויים קיצוניים במבנה הגוף (לאחר דיאטה מהירה, למשל), הריון וכו'. הטיפול אינו פולשני ואינו אגרסיבי והוא מתבצע ישירות על הצלקת, עד לטשטושה והעלמתה.

האם ניתן לבצע טיפול משולב?

טיפול Triniti, המשלב את כל סוגי הטיפולים יחד - ומתאים לאנשים הסובלים מפגעי עור שונים בו זמנית, כמו קמטים, אדמומיות, מרקם לא אחיד, פיגמנטציה וכו'. טיפול זה מחדש את מראה הפנים, המרקם והגוון באופן כללי. במהלך כל טיפול, שאורכו כשעה ורבע, מבצעים את כל סוגי הטיפולים, אחד אחרי השני, תוך מטרה להגיע לחימום מקסימלי של השכבות הפנימיות - ולהמריץ את כל תהליכי התחדשות העור.

כיצד ניתן לבצע "תחזוק" לאחר הטיפול?

כל תוכנית טיפולים נבנית בהתאם לצרכים הספציפיים ולרצונות של כל מטופל, בשקיפות מלאה. מכיוון שמדובר בטיפול בשכבות הפנימיות של העור - ועידודן לייצר בעצמן את הקולגן, לאחר סדרה של טיפולים יש צורך רק בתחזוק בודד וב"רענון" של התהליכים הטבעיים, אחת לחצי שנה, בהתאם לתגובת הגוף ולתהליך המטבולי האישי של כל אחד.

מרינה וינטר היא קוסמטיקאית בכירה ומנהלת בוטיק האסתטיקה והיופי Slim & Beauty, בקרית מוצקין.

סייעה בהכנת הכתבה: יערית טרבלסי, כתבת zap doctors.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום