קשישים: טיפולי שיניים יסובסדו?

(0)
לדרג

מתגבשת תכנית לאומית לטיפולי שיניים מסובסדים לבני 70+ במסגרת סל הבריאות דרך קופות החולים. השר ליצמן: נקל את העול הקשה. השרה גמליאל: המדינה אחראית

מאת: מערכת zap doctors

האם אוכלוסיית הקשישים תוכל ליהנות בקרוב מטיפולי שיניים המסובסדים על ידי המדינה?: בימים אלה מתגבשת תכנית לאומית למתן טיפולים אלו לאוכלוסייה המתבגרת בישראל במסגרת קופות החולים. אתמול (ד') נועדו שר הבריאות, ח"כ יעקב ליצמן, והשרה לשוויון חברתי, ח"כ גילה גמליאל, לדיון עבודה מקצועי לקידום הנושא במסגרת הניסיון לשפר את איכות חייהם של האזרחים הוותיקים. השרים הודיעו על הקמת צוות יישום משותף לשני המשרדים שיגיש את המלצותיו תוך 60 יום.

במהלך הפגישה נידונו הצעדים הנדרשים להכללת שירותים לבריאות השן לבני 70 ומעלה בסל שירותי הבריאות שבאחריות קופות החולים, תוך היבטי התקצוב, גיבוש הקריטריונים המתאימים, קביעת סל הטיפולים, התפעול והביצוע של המהלך.

שר הבריאות, יעקב ליצמן: "אחרי שביצענו רפורמה בטיפולי שיניים לילדים, אנו פועלים להרחבת רפורמת השיניים גם לאוכלוסייה המתבגרת בישראל. יחד עם השרה לשוויון חברתי, גילה גמליאל, אנו פועלים להוביל מהלך חברתי משותף שיעשה צדק לדור הקודם ויקל מעליהם את העול הקשה, רפואית וכלכלית".

השרה לשוויון חברתי, גילה גמליאל: "מדובר במהלך חברתי-כלכלי ראשון במעלה שיטיב עם בריאותם ורווחתם של האזרחים הוותיקים בישראל, וזהו צעד מתבקש לאחר הרפורמה החשובה שהוביל השר ליצמן בנושא טיפולי השיניים בחינם לילדים. למדינה יש אחריות על אזרחיה וקל וחומר על אלו שתרמו ונתנו לה את מיטב שנותיהם".

בואו לדבר על זה בפורומים הבאים:
פורום טיפולי שיניים
פורום טיפול סיעודי בבית.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום