יום האיידס העולמי: לכו להיבדק

(0)
לדרג

היום יצוין בארץ ובעולם יום האיידס העולמי בתערוכות אומנות ברחבי הארץ. סרטון וידאו בכיכובו של נתי רביץ: לכו להיבדק גם אם זה לא כיף

מאת: מערכת zap doctors
https://www.youtube.com/watch?v=TjTAQOFsmZw

יום האיידס העולמי העולמי שמתקיים היום (ג') מצוין השנה בסימן 30 שנה לפעילותו של הוועד למלחמה באיידס. ברחבי הארץ תתקיים סדרת אירועים שמטרתם העלאת המודעות לנגיף ה-HIV, לדרכי ההימנעות ממנו, לחשיבות הגילוי המוקדם ולשינוי הסטיגמות הקשורות לנשאי הנגיף.

על פי הסקר השנתי של הוועד למלחמה באיידס למעלה מ-65% מהישראלים לא נבדקו מעולם ל-HIV. ד"ר יובל לבנת, מנכ"ל הוועד למלחמה באיידס: "החשיבות שבביצוע בדיקת HIV היא גבוהה ביותר משום שהיא מאפשרת גם למנוע הדבקות וגם להתחיל בטיפול שימנע סיבוכים רפואיים בעתיד. אני מבקש להודות לכל השחקנים שנרתמו להופיע בסרטון במסגרת הקמפיין וכמו כן למשרד הפרסום אדלר-חומסקי ולחברת ההפקות "גרין פרודוקשנס" הפקות - על העבודה המסורה והנהדרת שבהפקתו".

התערוכה "30+" (אוצר התערוכה: עמרי שפירא, ייעוץ אמנותי: גילי סיטון) תיפתח היום במרכז הצעירים של תל אביב-יפו שבמזא"ה 9 בתל אביב: האמנים עדי ברנדה, ניצן מינץ, גל וולניץ, ליאב מזרחי, עומר פולק, מרים נאה, יואב אדמוני וינון אביאור,מתייחסים ביצירותיהם לנקודות על ציר הזמן בהתפתחות המחלה. התערוכה תוצג עד לתאריך ה-8/12

ב-10/12 תיפתח תערוכת STATE OF THE ART, תערוכת צילומים בה יוצגו תוצרי סדנת צילום ייחודית של נשאי HIV בהנחיית הצלמים איתן טל ורונן אקרמן. הכניסה חופשית.

בואו לדבר על זה בפורום מחלות זיהומיות.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום