ביה"ח זיו: מכון MRI חדש

(0)
לדרג

המכון המתקדם, שהוקם בעלות כוללת של כ-13 מיליון ¤, יתרום לשיפור השירות ולקיצור התורים לתושבי הגליל ורמת הגולן. ליצמן: תוחלת החיים בפריפריה תעלה

מאת: מערכת zap doctors

בשורה לתושבי הצפון: מכון חדש ומתקדם לתהודה מגנטית MRI בראשות ד"ר סאהר סרור, נחנך השבוע במרכז הרפואי זיו בטקס חגיגי במעמד סגן שר הבריאות הרב יעקב ליצמן ובהשתתפות מכובדים נוספים. מכון ה-MRI הוקם בצמוד למחלקת הדימות של בית החולים על שטח של 400 מ"ר ובעלות כוללת של כ-13 מיליון שקלים. מימון הפרוייקט התאפשר בסיוע תרומותיהם של מר דוד קליין, הקרן לידידות וחברת הרמטיק נאמנות בע"מ.

יקוצרו התורים לתושבי הגליל ורמת הגולן

כעת מצפים בבית החולים כי פתיחת המכון תביא לשיפור השירות לתושבים שנאלצו עד כה להתמודד עם תורים ארוכים ובמקרים רבים, אף עם הצורך לנסוע למרחקים ארוכים לשם בדיקת MRI.

בטקס החגיגי אמר מנהל המרכז הרפואי זיו, ד"ר סלאמן זרקא: "פתיחת מכון ה-MRI מהווה יום חג לשנה חדשה ובשורה עבור תושבי הצפון. זה יביא לקיצור התורים לממתינים וימנע מהם את הטרחה הכרוכה בנסיעה למרחקים ארוכים. הקמת מכון ה-MRI מסמלת צעד משמעותי בשיפור יכולות המרכז הרפואי זיו בהענקת שירותי רפואה מתקדמים לתושבי האזור. המכון הוקם תוך מאמצים רבים ובעזרת תרומותיהם של אנשים יקרים הרואים בקידום ופיתוח המרכז הרפואי זיו משימה חשובה. עד עתה נאלצו המטופלים לנסוע למרכזים רפואיים אחרים כדי לעבור את הבדיקה. בקרוב מאוד יוכלו לקבל שירות חיוני זה אצלנו במרכז הרפואי זיו. זהו נדבך נוסף בשיפור השירות הרפואי לתושבי הגליל ורמת הגולן והענקת מכלול שירותי הבריאות החיוניים סמוך למקום מגוריהם".

בטקס החגיגי נשא דברים גם סגן שר הבריאות הרב יעקב ליצמן שהבטיח כי המגמה לשיפור השירות במערכת הבריאות תימשך ותבוא לידי ביטוי גם בשאר הפריפריה והנגב: "MRI אינו עוד מכשיר, הוא חיוני בבתי חולים. זהו גם מסר לציבור כי גם בפריפריה, בגליל ובנגב, לא יהיה צורך לנסוע מרחקים ארוכים בכדי לקבל טיפולים רפואיים. למרות שתוחלת החיים בפריפריה קצרה יותר, בכוונתי לעשות הכול בכדי שגם נתון זה ישתנה. יש עדיין דרך ארוכה, אך הפערים מצטמצמים בין המרכז לפריפריה".

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום